Friday, November 13

Kas te ikka arvate, et maailm pole väike?

Lõbus seiklus, mis tõestab, et mitte vaid Eesti pole väike, vaid kogu maailm! Ja kui te peale minu sissekande lugemist ikka veel ei usu, et maailm on väike, siis te lihtsalt petate end!
Minu blogi on hakanud lugema väga erinevad inimesed. Algselt perele mõeldud üllitis on saanud populaarsemaks kui oleksin osanud oodata ning tagasiside blogi kohta tulnud väga üllatuslikest kanalitest. Nii on minu blogi hakanud lugema ka 24-aastane eesti tütarlaps Kilks, kes isegi mõlgutab mõtteid vabatahtlikuks mineku teemal.
Igatahes tulin ükspäev tööle, avasin oma blogi, et uusi sissekandeid panna ning leidsin Kilksi kommentaari ühele oma sissekandele. Nimelt oli ta sel hetkel Strasbourgis seminaril ning jäi juttu ajama ühe noormehega teiselt seminarilt. Välja tuli peagi, et tegemist on serblasega, kes töötab Portugalis. Seda teada saades oli Kilks tundnud kohe huvi, et mis organisatsiooniga tegu. Kuuldes vastust, et YEU, tuli Kilksile kohe meelde, et mina sinna minemas. Seejärel oli Kilks öelnud kutile, et teab kaudselt ühte eesti tüdrukut, kes ka sellesse organisatsiooni tulemas/minemas ning kuti vastus oli selle peale kohe “Triin!”. Selle peale küsis Kilks kutilt, mis on tema nimi. Kutt vastas Marko. Selle peale olevat Kilksil tekkinud äratundmisrõõm, kuna oli lugenud Markost enne minu blogist!
Säh teile, milliseid kokkusattumisi võib olla!
Marko muidugi hommikul kohe pani mulle, et Triin, sa pead mulle nüüd tutvustama blogimise plusspooli. Mina sellepeale vastasin, et sa ju peaks ise sellega nüüd kursis olema – läbi blogide saad tutvuda kenade eesti naistega (viidates Kilksile). Selle peale muidugi Marko oli natukene kurb, sest ta oli tahtnud mulle lihtsalt tünga teha ning mitte öelda, et ta Kilksi kohanud oli...kuid näed, kärmed eesti naised jõuavad ikka ette uudiste kuulutamistega!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Maailma väiksuse poolest on mul veel mõned korrad sellised head kokkusattumused olnud :D Nimelt olin aasta tagasi Pariisis Euroopa Noorte- ja Spordifoorumil, mille vältel külastasin ka ühte brasiillasest sõpra, kes antud hetkel võrkpalli sealkandis mängis. Samal ajal oli tal külas veel üks sõbranna Brasiiliast, kes hiljem selgus, et oli ühe minu eestlasest sõbranna tuttav. Sellele järeldusele jõudsime küll aga siis, kui mu sõbranna pilte nägi ning pärima hakkas, et kus-mis-mida-kuidas :D
    Või's teine juhus oli see, kui kaks minu sõpra nn pool-maailmareisi tegid. Üks neist oli Hispaaniast ning teine Sloveeniast...ning kohtusid nad hoopis Indoneesias - kumbki ei tundnud teineteist varem. Taaskord said nad ühisest sõbrast (ehk siis minust) hiljem facebooki vahndusel teada :D
    Tunnen, et maailm jääb minu jaoks iga sammuga ikka väiksemaks ja väiksemaks.

    ReplyDelete