Wednesday, November 11

Eesti keelseid ajakirju ja Kalevi sokolaadi!

Hurraa! Eile saabus mulle postipakk täis eesti keelseid ajakirju, musta leiba, Kalevi sokolaadi! Lisatud oli veel ka mustad kindad ning punane müts. Kindad juba viskasin eile õhtul kooli minnes kiiresti kätte! Kuigi te nüüd ilmselt imestate ja peate mind Paldiski maantee kandidaadiks, sest 20 kraadiga ju ei panda kindaid kätte, kuid pina panen, sest meil on minu jaoks nüüd ikka ametlikult talv. Ja oh! kui hea soe oli. Muuseas talve kinnituseks olen ma isegi hakanud meie kütet kasutama õhtuti teleka ees ja hommikuti vannitoas! Koolist koju jõudes tegin omale mõnusa suure tassi teed ning lugesin hea meelega paar Kroonikat läbi. Oh seda Eesti elu ütleks ma selle peale. Kes läheb lahku, kes ostab uue auto, kes tätoveerib ennast sõbrannaga sõpruse kinnitamiseks.....mitte ei saa aru sellistest veidrustest, mis Kroonikas kajastamist leiavad! Aga näete inimesed loevad! Ja kui isegi ei loe, siis ostavad ikkagi ja vaatavad lihtsalt pilte! Minul oli aga rõhk hoopiski Mõnusal Maiusel....nämm-nämm! Ilmselt jäi see pakike minu viimaseks siin maal...

No comments:

Post a Comment