Friday, November 13

Allergia süveneb

Mul on allergia. Tõsine allergia bitchi vastu ning mul on tunne, et see päev päevalt süveneb. Kas te teate, mis ta praegu just tegi? Läks majast välja eksole, loodetavasti psühholoogi juurde (ok, tegelt ma tean, et ta läks meie uut ehitatavat noortekeskust vaatama, kuid palju toredam on mõelda, et ta läks endale abi otsima). Ütles kenasti tsau ning et tuleb varsti ja kõik tundus olevat justkui tiptop. Ja siis, sel hetkel, kui ta oli uksest välja astunud, saabus minu mailboxi kiri koos ülesannetega, mis ma tegema peaks ja mis ta minult soovib. No tere talv! Kas oli raske seda mulle sõnadega öelda? Ma lihtsal ei mõista, lihtsalt ei mõista...
PS! Siiani pole ta mulle öelnud midagi piletitest ja tagasi lendamisest! Aga ega ma ei oota ka, et ta lille liigutaks!

No comments:

Post a Comment