Monday, November 9

Esimene lumi nii Eestis kui Hispaanias

Reedel tuli maha esimene korralik lumi nii Eestis kui Hispaanias. Hispaanias küll põhjaosas, kuid telekast vaadata oli ikkagi mõnus. Mina vaatasin ikka aknast sisse vaatavat päikest ning tatsasin tänaval lühikese seeliku ja kampsuniga.
Kuid kui Karmo mulle õhtul saatis oma hoovist lumise pildi, siis hakkasin ma tõsiselt lumest puudust tundma. Hullult tahaks lund ning jõulukaunistusi üles panna, lumelauaga paar kiiremat laskumist teha ning kellegi peadpidi lumme lükata. Aga ehk mul läheb hästi ning nende Eestis veedetava 10 päeva jooksul tuleb maha üks paks ja korralik lumi. Kui ei, siis ootame veebruari ja Austria suusareisi.
Mis aga puudutab meie Hispaania lumesadu, siis praeguse aastaaja jaoks on see küllaltki üllatav. Inimesed pidavat põhjas ikka suht paanikas olema ning meie praegusets tormihooajast – Galicias ja Baleaaridel on meeletu tuul ning põhjaosas jõhkrad lumesajaud – räägitakse söögi alla ja söögi peale.
Pühapäevaks oli tuul ka Alicantesse jõudnud ning mina ausalt öeldes ei julenud oma nina väga õue pista. Ainult korraks jooksin poodi piima järele. Aknast vaadates tundus, et palmid hakkavad murduma ning kõik, mis vähegi tänaval võis ringi lennelda, see ka lendles. Kuid temperatuuriks ikka ja jälle 20 kraadi ning päike paistab. Näh!

1 comment:

  1. Kiireim ja lihtsaim viis endise väljavalitu, naise või abikaasa viivituseta 12 tunni jooksul tagasi saada. Nad armastame ja austame teid Dr Sacre, ta on suurepärane loitsujuht, ta tõi tagasi mu endise kallima, kes minust lahku läks 8 kuud tagasi, nüüd armastame ja austame üksteist üle kõige maailmas, võtke ühendust dr Sacre'iga e-posti aadressil sacretempleofpower@gmail.com või WhatsApp või helistage talle numbril +2349076034359, kui igatsete oma väljavalitu

    Andrea Martin

    ReplyDelete