Thursday, November 5

Millal ma küll koju jõuan...

Niih, veel natukene uudiseid. Minu Eestisse tagasi tulemine muutub aina keerulisemaks ja keerulisemaks ja ma ikka veel ei tea, millal mu jalg kodumaa pinda puudutab!
Kuna meil on Portugalis aastavahetuse projekt, siis eile sain uudised, et 10-14. detsember olen ma oodatud Farosse! Oh seda elu küll! Nad juba hullult pushivad mind, et ma valiks lennud välja, et nad siis saaks mulle piletid ära osta. Kas pole mitte niiviisi mõnus reisida, kui sulle pileteid lihtsalt nina alla visatakse? Ma pole seda asja ikka veel enda jaoks välja mõelnud kuidas ma selle kõik oma detsembri graafikusse mahutan.
Ma tulen Strasbourgist tagasi 6nda detsembri õhtul ning kuni 8nda detsembrini pean kenasti olema Alicantes. Ametlikult lõpevad minu EVS tegevused siin 8ndal detsembril ning nad alguses ütlesid, et ma saan koju lennata 9ndal. Nüüd aga ma vaatasin kalendrist, et 8-s on meil punane päev ehk me nagunii tööl enam ei ole ehk ma võiksin reaalselt tagasi lendama hakata juba 8ndal. Kuid nüüd siis visati ette, et peaksin 10ndal olema juba Faros. Tere talv!
Hakkasin täna usinasti lennupileteid ja asju vaatama ning peagi sai selgeks, et reaalselt mul ju pole kasulik Tallinna lennata. Oleks mõttetu aja- ning rahakulu. Uurisin erinevaid lennuvariante ning mida rohkem ma erinevatel veebilehtedel surfasin, seda selgemaks sai, et tuleks ikka Eestisse peale Farot tulla. Seega mind ei näe ilmselgelt Eestis enne 15ndat detsembrit!
Siis aga hakkasin mõtlema, et võiks ju teha väikese reidi Londonisse. Olen juba tükk aega tahtnud Liisile külla minna, kuna nad elavad nüüd Eddiega uues kohas ning pole nende uut elamist veel näinud. Ohoo, mida rohkem sellele mõtlesin, seda rohkem mulle see plaan meeldima hakkas! Teate ju küll, kuidas minu reisimisega on – ma lihtsalt ei suuda paigal püsida ning satun alati hirmus elevusse! Nii ka seekord, mitte miskit uut siin rindel!
Kirjutasin ruttu Portugali organisatsioonile, et kas on okei, kui nad kompenseerivad mu lennud algusega Londonist ja lõpppunktiga Eestis. Ootan nüüd huviga vastust, kuid niipalju, kui ma neid tean, siis ei tohiks mingit probleemi olla! Kuid siiski, nii igaks juhuks!
Ja siis pean ära ootama Escarlata, kes otsustas para puhkepäeva võtta ning naaseb alles esmaspäeval, et ka temaga läbi rääkida minu tagasi lendamine. Ja siis ilmselt järgmise nädala alguses on minu detsembri alguse plaanid paigas ning selgemast selgemad...

No comments:

Post a Comment