Tuesday, November 10

Kopp ees piletite jamast

Teate, mul on jube kopp ees sellest piletite jamast, mis mul viimasel ajal lihtsalt nuhtluseks kaelas on olnud. Nimelt, koigepealt tahtsid portugaallased nii kiiresti kui voimalik teada saada, millal ma saan Farosse minna. Eilse seisuga ma siis ütlesin neile, et saan kindlalt 9ndal detsembril lendama hakata ja kui hästi läheb, siis isegi 8ndal. Lasin Escarlatal veel üle kontrollida meie rahvusbüroost, kas saan kasutada oma EVS raha selleks, et soita Farosse. Nüüd just sain teate, et ei saa kasutada ning peaksin tagasi Eesti lendama.
Eile saatis aga Marko mulle kirja, et on super, kui ma saan varem tulla, kuid enne, kui ma midagi otsustama hakkan, siis ma natukene ootaks, kuna nad pole saanud veel oma rahvusbüroolt vastust, kas mina voin minna selle bulgaarlase voi rumeenlase (ma ei mäleta kumb ta oli) asemel eelkohtumisele. Ja nad nüüd ootavad. Perse, alles neil oli kiire ja käskisid mul juba igast pileteid ja asju otsida ning nüüd siis on aega küll.
Igatahes on üks asi selge. Kui ma saan eelkohtumisele minna, siis olen ma kipskops hea meelega lennukil. Kui ei, siis ma lihtsalt lendan otse Tallinna. Igatahes ma tahaks natukene selgust selles asjas, kuna lihtsalt ei viitsi enam Ryanairi, Easyjeti voi Airberlini kodulehtede püsikülastaja olla.

No comments:

Post a Comment