Wednesday, November 11

Vastik vastik haridusministeerium

Ükspäev helistas mulle Maria ja teatas, et mulle on saabunud tema postiaadressile tähitud kiri. See tähendas otse loomulikult seda, et haridusministeeriumil on mingi probleem minu diplomite vastandamise paberitega.
Läksin siis ükspäev oma kirjale järele. Ja otse loomulikult ootas mind ees see, mis ma arvasin – järjekordne probleem paberimajanduses. Oh seda rõõmu, mis mind sel hetkel valdas! Lugesin kirja läbi ühe korra ja siis teise korra ning lõppkokkuvõttes pole mul ikka veel õrna aimugi, mis nad öelda tahavad. Mul nüüd 15 päeva aega, et probleemile vastata ning vajalikke lisadokumente saata. Aga ma ei saa aru, lihtsalt ei saa, ei mõista ja kõik! Kui ma nüüd hispaania keelt ikka tõsiselt oskan ning nad ei saatnud mulle kirja hiina keeles, siis kui ma õigesti aru saan tahavad nad öelda, et minu kolme-aastane õping ei vasta nende bakalaureuse kraadile. No käigu sinna samusesse! Kas nad on kunagi kuulnud Lissaboni leppest? Oleks õige aeg! Ma pean nüüd hakkama helistama Madriidi ja järele pärima, mida perset nad tahavad...kui nad minu arvamust teada tahaksid seal ministeeriumis, siis oleks õige aeg võtta üle teiste EL riikide süsteem, kus saab ülikooli sisse astuda inimlikul viisil oma inglise keelsete paberitega! Kapiish!

No comments:

Post a Comment