Monday, November 9

Alicantest otse Farosse

Nii, nüüd on siis selge, et lähen otse Alicantest Farosse. Lihtsam, saan kogu oma kraamiga kohe sinna lennata ning enamuse juba Farosse jätta. Elamine on mul paigas. Organisatsioonil on seal korter, kus ma kenasti elama hakkan :)
Küsisin täna Escarlatalt, kas ma saan kasutada oma EVS raha sinna lendamiseks. Nagu ikka ta ei tea, kuid lubas järele uurida. Ma nüüd siis ootan huviga seda vastust. Ja siis saan juba Markoga edasi rääkida minu lendudest ja viimaks teada ehk ka mis kuupäeval mind voib Eestis kohata...
Muuseas olen vahepeal juba täitsa maha rahunenud ja harjunud mottega, et ma Portugali edasi lähen. Küll aga on nüüd aina seksikamaks muutunud Eesti ning Eesti tulemine. Sain aru, et see 10 päeva on ikka liiga lühike aeg. Ma tahaks miljon asja Eestis ära teha. Seega andke andeks sobrad, kui mind palju näha ei ole, sest minu prioriteediks on ikkagi perekond! Aga ma luban anda endast parima, et koikide uued lapsed ja kodus üle vaadata...ja kellel neid vahepeal pole tekkinud, siis ikkagi vaatan teid üle, kui aega jagub!

No comments:

Post a Comment