Monday, November 9

Jope ostetud, saapad tulemas

Laupäeva eesmärgiks oli osta jope. Viimaks leidsin, et on õige aeg see ära osta. Kuigi päevad on meil siin veel väga soojad ning päike kütab temperatuurid 25-26 kraadini, siis õhtuti ja öösiti on juba päris jahe. Käisin Spingfieldis, kus olin septembris ühte jopet näinud ning lõpuks ka selle ära ostsin. Ostsin kohe numbri suurema, et ikka paksu talvekampsuni saaks ka alla suruda, kui vajaduseks peaks minema! Kuigi koju jõudes mõtlesin ikka kümme korda, et äkki oleks pidanud numbri väiksema ostma, kuid siis mõtlesin, et kui ma seda tahan ka Eestis kanda, siis kindlasti peab sinna alla üks kampsun ära mahtuma!
Nüüd homme on saabaste ostmise päev. Laupäeval ma lihtsalt ei suutnud otsustada, kas osta odavamad või kallimad ning pealtnäha korralikumad. Sooviks siiski, et need ka Eesti kliimas käidavad oleks. Homme lähen uuele ringile. Kuid üldkokkuvõttes ma ikkagist vihkan shoppamist. Ma ei saa aru, miks enamus naistele see nii väga meeldib!

No comments:

Post a Comment