Sunday, July 12

Vihm, kus sa oled?

Ükspäev kirjutas mulle sõber Eestist kirja, et Triin, meil taaskord vihma sajab, mis ilm teil ka seal on? Meil on stabiilne 30-35 kraadi päeval ilma päikseta. Ükspäev õhtul 10 paiku trennist tulles vaatasin kraadiklaasi ning see näitas 29 kraadi. Seega võib justkui öelda, et päris soe on meil siin. Vee temperatuuri ma ei tea, kuid ka minusugusele külmavaresele on see jummala soe ning igasugune värskendusmoment on ära kadunud. Lihtsalt läheks nagu vanni ☺
Ja siis hakkasin vaikselt mõtlema, et millal ma viimast korda vihma nägin. Võtsin kalendri lahti ja vaikselt mõlgutasin oma vihmapilve mõtteid. Juunis nägin küll ühte pilvist ilma, kuid mitte vihma. Seega mais? Vaatasin, mis ma viimased 2 mai nädalat tegin ning leidsin, et ei, ei nende jooksul küll vihma ei olnud. Ja rohkem ma ei suutnud meenutada. Seega nägin ma viimast korda vihma ilmselgelt mai alguses või aprilli lõpus. Ilmselt siis, kui Karmo külas käis ning me vihma eest pincho baari peitu jooksime.
Aga muuseas, muuseas, meil oli siin eelmise nädala jooksul kaks poolenisti pilves päeva! Saavutus seegi, eks! Ja ausalt öeldes tahaks vahelduseks küll ühte vihmast pärastlõunat....mida kõike ma siis ära ei teeks! Läheks loiku tantsima!

No comments:

Post a Comment