Tuesday, July 14

Puhkus jälle ukse ees

Hakkasin ükspäev usinasti välja võtma oma puhkusi, sest mul sai kõrini nendest eestlastest, kes muudkui lubavad külla tulla ning kelle taga ma oma puhkamisega ootasin. Nüüd tehke, mis tahate, minu puhkusest kaks nädalat on lukus.
Mul on kuus puhkuseks ette nähtud 2,5 päeva ehk kogu üheksa kuu jooksul teeb see kokku 22,5 päeva. Selle senise nelja kuu jooksul olen ma välja võtnud vaid 3,5 päeva. Väikest matemaatikat tehes jääb alles 19 päeva. Algul ma mõtlesin pingsalt, et mida küll ma selle puhkusega peale hakkan, kuna ju justkui iga päev on paras puhkus, kuid samas ma võin ju ka niisama lebotada siin ja seal.
Oma esimese puhkusenädala panin ma juuli lõppu. Puhkan 27.-31. juuli ning loodan tõsiselt, et Kristen sel ajal mulle külla tuleb. Lubanud ju ta oli! Selle nädala jooksul annan ma küll ka igapäev oma tunde 1,5 päeva, kuna mul pole kusagile plaanis sõita ning need mind ei sega otseselt. Seega läheb tegelikult 5 päevast puhkuse alla kirja 4.
Teine puhkuse nädal tuleb augusti lõpus. 24.-28. august, mille raames on meil vaikselt plaanis sõita Valencia juurde Bunoli La Tomatina tomatifestivalile. See on hull tomatimöll ühes väikses külas, kus kõik üksteisi tomatitega loobivad. Peetakse üheks kõige pöörasemaks hispaania festivaliks, kuigi mina seda festivali nime alla ei paneks, sest tegelikult kestab asi kokku vaid ühe päeva. Ja siis selleks pean ma nüüd hakkama mõtlema, kuidas oma tunde ja asju ümber mängida, et saaksin paar vaba päeva ning Valencia ka üle vaadata.
Ja see tähendab, et mul on välja võetud 12, 5 päeva ning 10 päeva jääb veel igaks juhuks varuks. Septembris tahan osa võtta vabatahtlikuna ühest suurest purjelauasurfi võistlusest ning selleks peaksin jätma omale paar vaba päeva ning samuti on hea, kui on mõned päevad varuks, kui tekib mõte, et läheks kusagile.
Ma küll ei ole kursis, millised on teiste meie korruse inimeste plaanis, kuid Escarlata puhkab see aasta kohe ikka mehe moodi. Kõigepealt on ta puhkusel 17.-29. juuli ja siis 6.-31. august.

No comments:

Post a Comment