Thursday, July 16

Ma polegi ainuke eestlane siin!

Ma olen täiesti unustanud ühest asjast vahepeal kirjutada. Läksin siis ükspäev turule, et osta mõned tomatid ning banaanid. Olen seal oma ostudega jummala ametis ja järksu kuulen midagi, mis sel hetkel tundus mulle võimatuna ning mõtlesin kohe, et tore-tore, hakkan nüüd veel hulluks ka minema! Aga ei, minu kõrvad ei valetanud – see tõesti oli eesti keel, mida ma kuulsin! Pöörasin ringi ja vaatasin, et minu taga seisavad blondid ja valgenahalised eestlased ning räägivad puhast eesti keelt. Oh imet!
Vaatasin neile siis otsa ning ütlesin rõõmsalt eesti keeles: Tere! Selle peale nad ehmatasid esimese hoobiga ära, sest tõenäosus, et sa siin eestlast kohtad on ikka üliväike.
Tuli välja, et siin elab kaks eestlast. Ühte nendest ma kohtasing, kui ma ei eksi, siis tema nimi oli Katrin. Või Kristiina. Vot, nende nimedega on mul alati natukene kehvasti. Ülejäänud olid temale külla tulnud vanemad ja õde. Ta on siin elanud juba 8 aastat ning vahetasime telefoninumbrit ning kui ta vanemad ära lähevad, siis ükspäev võtame midagi ette.
Teine eestlane pidi olema siin ta sõbranna, Ruth. Too olevat abielus prantslasega ja elavat ka siin juba tükk aega.
Vot nii! Ma polegi ainuke eestlane siin!!!

No comments:

Post a Comment