Wednesday, July 15

Kolm sõpra MASU, TÄPE ja PUPU

Vahel eestlaste e-kirju lugedes tundub mulle, et ma olen ajast väga maha jäänud või et ma elan kuul.
Täna saabus minu postkasti kiri lühenditega MASU, TÄPE ja PUPU! Vaatasin neid kolme sõna justkui kreeka e-d ning üritasin välja nuputada, mida need küll tähendada võiksid.
Muidugi saatsin seejärel eestlastele vastu kirja, et võiks sel teemal mind natukene harida, sest ilmselgelt ma seda ise ka parima tahtmise juures välja ei nuputa.
Ja nüüd ma siis sain targaks: MASU on majandussurutis ning kui asi veel halvemaks läheb, siis tervitab meid TÄPE ehk täitsa persses ja kui asjad suudavad veel enamgi allamäge veereda, siis tuleb vastu võtta PUPU ehk puhta putsis! Vabandust siinkohal mu keelepruugi eest, kuid mina neid välja ei mõelnud!
Siis a istusingi oma arvutiekraani ees ning muudkui mõtlesin, et issand jumal, mille peale need eestlased küll ei tule!
Aga kui on midagi toimumas, siis andke ikka mulle teada. Ma küll üritan vahel Eesti uudiseid lugeda, kuid vahel jääb motivatsioonist ning viitsimisest väheseks!

1 comment:

  1. Tänud selgitamast - elan Eestis metsatalus ja polnud neid lühendeid varem kuulnud, v.a masu. Lugesin neid täna Eesti Ekspressist ja tegin "möhh?", nii et veelkord tänud ja tervita hispaanlasi!

    ReplyDelete