Monday, July 13

Minu uus tennis

Eelmisel nädalal alustasin oma tennisetrennidega uues spordiklubis Arena, mis on Alicante ja San Juani vahepeal ning kuhu minekuks tuleb mul võtta Tram.
Meid on neli ja treener. Rosario, Sarah (rootslane), Nuria ja mina. Ja meie treener Conzalo. Üks päev nädalas mängime saviliival, ükspäev hard court. Mulle meeldivad need trennid ikka hulga rohkem kui ülikoolis. Meil saab pidevalt nii palju nalja, et mul on kohati lausa meie treenerist kahju. Peab omama kontrolli poolsegaste naiste üle, kes vahepeal lihtsalt on natukene laisad ja ulakad!
Trennid on teisipäev ja neljapäev kell 20.30-21.30 ning kuigi see tundub, et väga hiline aeg, siis on see just sobiv! Päike hakkab looja minema ning ei ole enam palav! Ma tõesti ei kujuta ette, mis siis saaks, kui peaks mängima lauspäikesega! Sinna väljakule ma ka sureks.
Muidu meeldib mulle väga see eluolustik seal klubis ja väljakutel ning nüüd jälle üks põhjus rohkem, miks mulle siin nii väga meeldib ning miks ma ei tahaks siit lahkuda....

2 comments:

  1. Tere Triin,

    Mina olen Kadri ja leidsin Su blogi juhuslikult googeldades. kas oled see sama Triin, kes kunagi noorteaasta lehte tegi?
    Igatahes on ka mul plaan minna välismaale vabatahtlikuks ja esimeseks valikuks oleks just Hispaania. Mõtlesin, et äkki saad mind aidata ja mõnele mu küsimusele vastata.
    Äkki saan sulle meilile kirjutada, loodan, et ma väga tüli ei tee.
    Tervitades, Kadri

    ReplyDelete
  2. Tere, Kadri! Olen täpselt see sama Triin :) Saada palun mulle meil triin.rebane@gmail.com

    Päikest,Triin

    ReplyDelete