Wednesday, July 15

7500 - 10 000 sammu

Kui mu vanemad mul külas käisid tõid nad endaga kaasa sammumõõtja, mida olin palunud. Sellest ajast saadik, kui ma olen siin elanud, on minu peamiseks liikumisvahendiks minu jalad ning ausalt öeldes ma lausa armastan seda, et elan kohas, kust saan kõik see kõige tähtsamatesse kohtadesse alati jala minna. Jala tööle, jala koju, jala poodi, jala randa, jala sööma või kokteilile ja nii edasi.
Sellest tulenevalt tekkis mul huvi selle vastu, mitu sammu ma siis iga päev astun. Panin nüüd omale sammumõõtja peale ning tuleb välja järgmine. Keskmiselt kõnnin ma iga päev 7500-10 000 sammu vahel ja see on ilma tennist või jooksmist arvestamata, seal ma sammulugejat ei kasuta!. See on iga päev ca 5 kilomeetri ringis. Kui ma aga oli Barcelonas, siis käisin päevas 15 000 -17 000 vahel. Tuleb tunnistada, et olen siin tervislikum kui ei kunagi varem! See-eest võtab mul kindlasti tagasi Eesti tulles hirmsasti harjumist asjaolu, et peab autot soojendama hakkama, lund rookima ja noh, et vahel lihtsalt auto võib sind hommikul all vedada ning siis pead leiutama seda Viimsi transpordisüsteemi☺

No comments:

Post a Comment