Thursday, July 9

Lugu sellest, kuidas siin tööle saaks

Ühel lõunal läksin ma IVAJi (Institut Valencia de la Joventut), et viia ära oma viimased paberid seoses minu noorsoovahetusega. Sain sealt vastu ühe paberi, mis kinnitab, et olen paberid ära saatnud, kui peaks juhuslikult mingi probleem või küsimus tekkima. Ja siis mõtlesin, et nüüd oleks õige aeg minna võtta kaasa üks kohvi ja tagasi kontorisse.
Nii ma siis läksin see paberlipik käes oma lemmik kohvikusse-baari Havana. Seal on jube mõnus juba käia, astud uksest sisse ja juba kohvimasin käib, sest kõik teavad, mida sa tahad – üks piimaga kohvi kaasa! Ja siis ma seal olin, sehkendasin oma paberiga ning otsisin ühe käega rahakotti koti põhjast! Ja täiesti ootamatult ja jumal teab kust hüppas välja mingi kutt, kes küsis, et kas ma tahan siia tööle tulla. Minu esimene reakstioon oli kohe, et mida-mida, ma nüüd kohe ei mõista. Olin täiega oma mõtetes ning ametis rahakoti otsimisega. Ja siis kutt seletab, et sul ju CV käes ning tule lähme teeme ühe intervjuu. Siis ma jagasin alles matsu lahti ning hakkasin seletama, et ei,ei, see pole mingi CV ning kahjuks ma praegu küll tööd ei otsi, aga kui vaja peaks minema, siis tulen kindlasti tagasi!
Miks see kutt arvas, et ma CVga tulin? Sellepärast, et siin on kombeks, et kui sa tahad tööle saada, siis lähed ja viid oma CV sinna firmasse, kus sa töötada tahaks ja siis jääd ootama, et nad sinuga ühendust võtaks. Teine variant on muidugi ka otsida töökuulutusi, kuid nii palju kui mina olen kohanud, siis kõik noored muudkui jookseks oma CV-dega mööda linna ringi.

No comments:

Post a Comment