Tuesday, October 20

Strasbourg - here I come!

Ükspäev helistas mulle Gabriella YEU-st. YEU ehk Youth for Exchange and Understanding on see organisatsioon, millega ma kunagi käisin Hispaanias koolitusel ning kus töötavad mu sõbrad, kellel Anne-Maiga aasta tagasi Portugalis külas käisime.
Igatahes hakkas Gabriella uurima, mida ma teen detsembri alguses ning kas ma oleksin huvitatud ja kas ma saaksin osaleda Euroopa Noortefoorumi seminaril detsembri alguses. Otse loomulikult tahtsin ma sel ajal käsi kokku plaksutada ning maad ja ilma kokku lubada, kuid enne sain sõnasabast kinni. Pidin ju üle küsima oma organisatsioonist, kas ma minna saan. Palusin Gabriellal endale rohkem informatsiooni saata ning lubasin oma vastuse anda päeva-kahe jooksul.
Järgmisel päeval läksin tööle ning seletasin Escarlatale, et mul on võimalus osaleda sellisel ja sellisel asjal ning kui minu kandideerimisavaldus rahuldatakse, kas ma siis võin minna. Ütlesin, et võtan selleks välja oma kolm viimast vaba päeva. Escarlata seepeale, et aga muidugi, kui sa oma vabad päevad välja võtad. Mina siis juba lõin käsi kokku ning kirjutasin ruttu Gabriellale, et ta mulle avalduse saadaks, sest mulle anti organisatsioonist roheline tuli. Gabriella oli mulle juba enne öelnud, et kui peaks probleeme tulema, siis ta võib väga vabalt mu organisatsiooni helistada ning nendega ka ise rääkida, kuna minu osalemine sellel üritusel on neile väga tähtis. Kohe jõuame ka selleni miks.
Saatsin oma avalduse ära Gabiellale ning tema juba YEU kinnitusega korraldajatele. Nüüd nädalavahetusel sain kinnituse, et mind on valitud osalema. Seega 2.-6. detsember olen Prantsusmaal, Strasbourgis YEU-d ning Viimsi Noortevolikogu esindamas.
Euroopa Noortefoorumi seminari “Better understanding and practical knowledge on web 2.0 tools for youth organisations” eesmärgiks on kokku tuua noorsootöötajad ja noorteorganisatsioonid üle Euroopa ning otsustajad-poliitikate elluviijad, et arutleda uute meedia- ja kommunikatsioonivahendite kasutamisest noorsootöös. Seminariga soovitakse tutvustada uusi võimalusi, mida noorsootöös ära kasutada, tutvustada web 2.0 vahendeid, nende võimalusi ning ohte. Lisaks sellele on eesmärgiks luua võimalikult palju kontakte ning koostöövõimalusi tulevikuks.
Minu osalemine YEU-le on tähtis seepärast, et nad soovivad mind enda meeskkonda. Praeguse seisuga käivad mu sõbrad mulle hullult juba pinda, kas olen otsustanud, mida teen peale oma vabatahtlikkuse lõppu ning soovivad, et ma kandideeriks nende järgmistele töökuulutustele, mis peagi-peagi välja lastakse. Näiteks praegu olen ma üks neist, keda nad soovivad oma uue uudiskirja toimetajaks. Tegemist on katseprojektiga kolmeks kuuks – kui käima läheb, siis läheb, kui ei, siis tuleb leida uusi võimalusi. YEU eesmärgiks on aga 2012. aastaks hõlmata noorteorganisatsioone üle kogu Euroopa, mistõttu peavad nad väga oluliseks, et uudiskiri läheks tööle, kuna muidu muutub kõikide partnerite teabe hõlmamine varsti juba liiga keeruliseks. Saatsin neile oma applicationi ära uudiskirja toimetaja kohale, ootame nüüd vastust. Kuna aga tegemist on esialgu väikesemahulise tööga (uudiskirja antakse välja vaid üks kord kuus), siis soovivad nad mind kaasata ka teistele positsioonidele, mis minu sõprade sõnul pidid olema poole huvitavamad ning seksikamad. Ma siis nüüd ootan huviga.
Seniks aga Strasbourg, here I come!

No comments:

Post a Comment