Wednesday, October 21

Ma olen idioot, ma olen idioot

16. oktoober oli see päev, kui pidi end registreerima DELE eksamile. Ja mis te arvate, kas ma unustasin selle ära? Täpselt nii! Minust on saanud udu! Ma tegin oma märkmiku lahti laupäeval, 17. oktoobril ning avastasin, kuidas suurelt oli reedese päeva peale punasega kirjutatud – FIN DE LA INSCRIPCION DEL DELE! Oi, kuidas ma end kirusin, vandusin ning jalgadel trampisin, kui seda avastasin. Ma olen lihtsalt idioot, idioot mis idioot!
Kirjutasin neile nüüd ükspäev, kas on võimalik veel end kirja panna. Vastust pole veel laekunud. Kui õnnestub, siis lähen ikka tegema. Mille nimel ma siis siin neid grammatikaharjutusi õige teen?! Kui ei, siis valin mõne Eestile lähedal oleva Cervantese Instituudi ja lähen teen seda seal järgmine kord. Aga ma teen selle ära, jonni ei jäta!

No comments:

Post a Comment