Friday, October 23

Minu püha viha

Ma olen tähele pannud, et ma olen hakanud siin elades rohkem püha viha täis minema. See-eest ma siinkohal täpsustaks, mida ma pühaks vihaks pean. Minu jaoks ei ole püha viha midagi halba – see ei ole nagu tavaline viha, kus inimesed on ilmselgelt millegi peale väga-väga kurjad. Minu jaoks on püha viha märk sellest, et mulle lähevad asjad korda ning ma pole kõige suhtes ükskõikne ja tuim. Sõbrad ütlevad mulle pidevalt, et ma olen hullult temperamentseks muutunud. Muudkui vehiks käte ja jalgadega ning seletaks. Eesti sõbrad on hakanud mulle rohkem ütlema, et võta üks chill bill, Triin. Mina seletan vastu, et pole mul häda midagi, ma tegelikult pole üldse vihane, aga mu püha viha näitab, et mulle lähevad asjad korda. Eks te öelge mulle Eestis, kas ma olen temperamentsemaks muutunud või ei, kuid mulle ausalt öeldes mu püha viha on hakanud meeldima. Olen aru saanud, et see on märk sellest, et mu süda on õigel kohal ning ma teen asju hingega...

No comments:

Post a Comment