Wednesday, October 21

Novembrist üksi

Üks uudis, millest olen unustanud kirjutada, on see, et alates novembrist jään üksinda. Teresa lõpetab oma kursuse akadeemias ning läheb tagasi oma linna Yeclasse. Järgmine nädal on temaga koos viimane ning ausalt öeldes ma kardan, et alates novembrist hakkan vaikselt hulluks minema, sest mul on siinolles selgeks saanud, et ma ei sobi üksi elama. Jah, ma võin olla mõned päevad üksinda rahus ja vaikuses, kuid siis on mul juba jõhker soov kõigiga seletada.
Näiteks see nädal oli Teresa pikalt ära – käis taas oma linnas pidutsemas! Läks reede pealelõunal ning tuli alles teisipäeva hommikul. Ning kui ma tahtsin ta siis kohe rajalt maha võtta ning kõik maailma asjad ära rääkida, siis ta vaatas mulle totaka näoga otsa ning ütles, et Triin, tasem-tasem, mul on hirmus peavalu ning kas me võiksime oma jutusessiooni teha pärast, kui mõlemad taas kodus oleme.
Ma ausalt öeldes ei kujuta seda hetkel üldse ette, et ta ära läheb. Ilmselt ei jõua see mulle veel nii pea kohale. Aga fakt on see, et ma jään novembrist üksinda ning kedagi teist hetkel silmapiiril veel ei terenda...

No comments:

Post a Comment