Tuesday, August 4

Vahel ma lihtsalt ei mõista - lugu sellest, kuidas pangaülekannet teha!

Minu järjekordne sissekanne teemal, mida ma Hispaanias ei mõista. Seekordne peatükk on pühendatud siinsele pangandusele.
Panku jagub Hispaanias igale maitsele. Kohati on mul tunne, et ka kõige väiksematel küladel ja linnadel on oma pank püsti pandud! Alguses ma ikka üritasin kokku lugeda, mitut erinevat panka tuvastada suudan, kuid peagi sai see mulle selgeks, et see on sama hea kui nõela heinakuhjast otsida!
Kuid meie pangandussüsteemis pole viga selles, et panku on palju ning inimestel keeruline valida, millisesse oma varandus hoiule pann, vaid ikka selles, kuidas nad töötavad.
Enamus pangakontoreid on lahti 8.30-14.30 tööpäeviti, nädalavahetusel suletud. Mida see tähendab? Aga loomulikult seda, et sa pead kasutama oma lõunapausi või muud väärtuslikku tööaega, et minna panka oma toimetusi tegema! Kindlasti pole töötajal selle vastu midagi peale selle, et ta kõht tühjaks jääb, kuid tööandjale see ilmselt suurt rõõmu ei valmista, et töötajad mööda linna ringi jooksevad. Sest ega see pangas käik pole selline lihtne 15 minutiline sisse-välja põikamine! On ju ka tuhat teist inimest, kes on mõelnud, et kasutavad oma lõunapausi pangas asjatoimetuste tegemiseks!
Miks siin peaks üldse pangakontorisse minema? Sellepärast, et meil küll on internetipank, kuid ülekandeid seal teha ei saa! Selleks, et teha ühte kõik see kõige lihtsamat ülekannet, pead sa minema eraldi panka, tirima kaasa kõik pangakontode numbrid, nimed ja asjad ning siis nad teevad sinu eest ülekande ära.
Ja kui üldse internetipangast rääkida, siis on see siin üks kõige suurem mõttetus. Ma ei saa sellest midagi aru, sest see on lihtsalt liiga ebaloogiliselt üles ehitatud ja pealegi ma ei külasta ka seda, kuna ma ju ei saa seal vajalikke asju teha! Mis ma seal muud ikka tegema peaks! Niisama aega veetma?
Igatahes pidin ma ükspäev minema oma tennise eest ülekannet tegema. Mõtlesin, et olen kaval. Lähen kohale 8.30-ks ja siis lihtsalt hiljem tööle. Minu kavalusest polnud aga mitte midagi tolku! Kuigi ma jõudsin panga ukse ette 5 minutit enne lahti tegemist, oli seal juba posu inimesi enne mind ukse taga ootamas ja sebimas. Ohkasin sügavalt ja mõtlesin, et kuidas need hispaanlased saavad mõnes asjas lausa kolmandast maailmast pärit olla! Ega midagi, ootasin siis nagu vanasti inimesed leiva järjekorras või enne Hullude Päevade algamist Stockmanni ukse taga!
Kella üheksaks oli kätte jõudnud minu kord. Läks kaks minutit ja minu ülekanne oli tehtud. Ja selleks kõigeks pidin ma kulutama ca 45 minutit. Ei mõista, ei mõista! Eestlased, tulge näidake neile, milline üks õige internetipank välja näeb ning miks võiks luua sinna funksiooni pangaülekannete tegemiseks...

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete