Tuesday, August 4

Kõik on uus agustikuus!

Kõik on uus agustikuus! Ma ikka ei suuda uskuda, et pidin paar päeva tagasi kalendris juba augustikuu ette keerama. Käesoleva kuuga on toimunud ka mõned muudatused.
Esiteks lõppesid ära minu meedia tunnid ning nüüd on mul natukene rohkem aega tööl muid töö asju teha. Ausalt öeldes oli mul lausa kahju, sest need meedia loengud olid alati mega lõbusad! Aga vahetasime Marielaga (hästi kift Venezuela naisterahvas!) kontakte ning hakkame nüüd ka edaspidi suhtlema. Ta kutsus mind juba Lõuna-Ameerikasse, kui ma teatasin, et pole seal kunagi käinud. Ütles, et alati on parem minna kellegi "kohalikuga" kui lihtsalt turistina. Panin tema kutsungi ootele ning kõrva taha!
Teiseks on mul nüüdsest tennises uued ajad. Samaks jäi teisipäevane aeg, kuid neljapäeva asemel mängin nüüd reede õhtuti. Alguses mõtlesin, et reede ehk väheke kehv päev, kuid jõuan alati koju ca poole 11 paiku, seega kui tekib tahtmine veel pidusse minna, siis on selleks aega maa ja ilm! Muutsin ühe päeva sellepärast ära, et rootsi tüdruku Saraga edasi ühes trennis käia. Tema enam neljapäeviti ei saanud, kuna ta mees Christian otsustas ka trennis hakata käima.
Kolmandaks on uudis see, et minu kirjutatud rahvusvaheline noorsoovahetus sai toetuse! Aga sellest kirjutan juba ükspäev pikemalt! Nüüd peab vaid kõike hakkama planeerima ja organiseerima. Ma olen jummala elevil...
Neljandaks saime me uue mikrolaineahju! Täitsa uhke teine! Kuigi mina kasutan seda ikka minimaalselt. Endine ahi, mis oli Maria oma, rändas temaga kaasa uude korterisse. Helistasime siis Teresaga meie korteriomanikule Nievesele, et oleks nüüd vaja meile uut mikrolaineahju ning kaks päeva hiljem oli meil jõuluvana käinud - suur valge kast köögis ootamas tuttuue ahjuga! Teresa oli kõige rohkem erutunud, sest tema vist kasutab seda ka kõige rohkem.
Viiendaks on meil nüüd korteris apelsini uputus! Meil on töö juures mingi näitus ning iga päev tuuakse selle puhul kastide viisi apelsine! Muidugi, et me läheme omale ka kohe haarama. Ja nii ma nüüd olengi kaks viimast päeva kilode viisi apelsine koju tassinud. See-eest maitseb värskelt pressitud apelsinimahl imehästi!
Kuuendaks, mul on nüüd oma Saaremaa peidupaik ja paradiis mind ootamas, kui tagasi Eesti jõuan!
Seitsmendaks ja praegu ka viimaseks on mul homme kolimispäev! Haaran oma valdusesse Maria toa!

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete