Monday, August 3

Hispaanlaste puhkamine = kuku või pikali!

Ma olen korduvalt seletanud, et ma ei mõista hispaanlaste reisimist. Kuigi mulle üritatakse pidevalt selgeks teha, et hispaanlased pole üldse Hispaania kesksed, vaid väga heal meelel reisivad ka väljapoole oma kodumaalt, siis ma arvan, et nad lihtsalt ei taha omale tõde tunnistada!
Näiteks rääkis Maria mulle just oma sõbrannadest, kes elavad Villenas (see linn, kust Maria on pärit ning mis asub Alicantest ca 45 minutilise autosõidu kaugusel) ning nende puhkuseplaanidest. Nimelt on tema sõbrannad võtnud nüüd omale nädalakese puhkust Benidormis ning maksavad majutuse ja toitlustuse eest ca 600 eurot. Tule taevas appi! Benidorm on siit kiviga visata, sinna saab minna ju kasvõi iga päev! Miks peaks keegi maksma nii suure summa lihtsalt selle eest, et sinna minna? Okei, ma saaks aru, kui nad poleks seal kunagi käinud, kuid nad on seal oma parimad puberteediea peod maha pidanud ning varemgi nädalastel puhkustel viibinud. No kuulge, selle raha eest saab juba kusagile kaugemale ja põnevamasse kohta reisile minna. Ma ei mõista, õnneks ka Maria ei mõista!
Ja tänasest veel üks puhkuse näide. Maria üks parimaid sõbrannasid Pepi läheb 5 päevaks Cabo de Gatasse ning maksab selle eest ka üüratuid summasid, kuna kohalike jaoks on Cabo de Gata looduspark omamoodi paradiis! Maria otsustas, et ta kaasa ei lähe, kuna esiteks pole seal nii kaua midagi teha ning pigem hoiab raha kokku ja sisustab oma uut korterit ja tuleb talvel Eesti külla!
Ma lihtsalt ei mõista seda hispaanlaste puhkamist ja reisimist....

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete