Sunday, August 2

Kuningakass optiku juures

Reede hommikul otsustasin, et hakkan kasutama vabatahtliku kindlustuse võimalusi. Mitte muidugi sellepärast, et lihtsalt Euroopa Liidu maksumaksja raha raisata, vaid sellepärast, et mul oli vaja uusi läätsesid!
Võtsin omale reedese päeva vabaks ning jätsin ainult inglise keele tunni. Mõtlesin, et naudin oma puhkuse algust täiel rinnal ning tegelen kõige sellega, mis oli vahepeal jäänud tegemata. Sealhulgas siis optiku juures käimine.
Olin eelneval päeval Maria soovitatud optikapoodi julgelt sisse marssinud suures lootuses, et kohe tehakse kõik kontrollid ja asjad ära ja asi vask. Kuid ei, siin on silmaarsti juures käimine hoopis miskit muud!
Kuna mul oli see esimene kord, kui ma Hispaanias optiku juurde läksin, siis vahvad tädid arvasid, et tuleks mulle ikka kõik testid ja uuringud teha, mis võimalik! Mina siis kiiruga küsima, et väga tore, kuid mis see kõik mulle maksma läheb? Olen ju ikkagi eestlaslikult harjunud, et kõige eest siin elus tuleb maksta ning ilma rahata ei saa midagi! Ja kuigi mul on superhüper kindlustus, siis pean alguses ikkagi raha ise välja käima ning alles hiljem saan selle tagasi oma kontole. Tädid seepeale rõõmsalt, et absoluutselt mitte midagi! Mina olin vaimustusest sõnatu ning ütlesin, et aga sellisel juhul miks mitte! Panime mulle usinasti visiidiks aja kirja ning loeti sõnad peale, et ei tohi läätsesid enne silma panna. Sammusin kodu poole rõõmsal sammul ning olin oma eesoleva uuringu suhtes põnevil...
Reedel läksingi kella 11-ks uuesti kohale. Kohe oli vastas mul kaks tädi, kes mind kusagile teisele korrusele juhatasid. Tundsin ennast nagu kuningakass! Kõigepealt võeti mu prillid ning tehti kindlaks, milliseid klaase ma kannan, kui kaua ma olen nendega käinud ja nii edasi. Selline tavaline küsimus-vastus kontroll, et teada saada minu taust. Seejärel uuriti, et milliseid läätsesid ma enamasti kannan – kas päevaseid, kuuseis, kvartali omi või aastaseid. Siiani olen ma kandnud kuuseid ning osadest polnud ma varem miskit kuulnudki! Siin see prillitööstus on ikka jõhkralt arenenud, sest iga nurga peal on prillipood või kaks!
Seejärel juhatati mind ühte kabinetti, kus tehti tavaline uuring teada saamaks, mis mu miinus on. Sellist masinat ja asju olin enne ka Instrumentaariumis näinud (tavaliselt käisin ma Eestis arsti juures Instrumentaariumis!). Seejärel teise kabinetti, kus proovisime, kuidas ma prillidega näen. Siis pandi ette sobivate läätsede tugevuse leidmiseks mingi masin. Olin nagu kosmonaut! Ja siis aeti niisama juttu. Prooviti veel ühte ja teist. Ja siis võeti mingi X masin ning hakati uurima mu silmi, kas nad on kuidagi kahjustatud, ega mul mingit haigust pole või jumal teab, mis veel neil võiks viga olla! Ca tunnikene hiljem olid kõik uuringud tehtud ning küsimused küsitud! Anti prooviläätsed, pistsin need silma ning võisin minna linna peale, sest pidin naasema 30 minuti pärast, et tulemused üle vaadata!
Kui ma sinna rõõmsal sammul tagasi tatsasin, siis uuriti kohe, et millised läätsed on mugavamad, kontrollisime uuesti, kuidas ma näen ning kas läätsed on kuidagi minu silmi kahjustanud. Selleks pandi mulle silma mingit vahvat kollast vedelikku ning kogu mu maailm muutus kollaseks! Seejärel uuriti veel minu silmi ning öeldi, et mu silmad tunduvad väsinud ning et nad ei tahaks veel mulle midagi määrata, vaid et peaksin nädalakese nüüd nende uute läätsedega elama ning siis tagasi minema. Ja siis vaatame, kuidas mu silmad on ning otsustame, millised läätsed valime. Seniks aga pandi mulle kaasa läätsede “stardikomplekt”, et ma kenasti tulevase nädala üle elaksin ning juba vaikselt uusi läätsi kasutama hakkaksin.
Muuseas vahepeal veel kommentaariks, et siinne optikusüsteem on puhta lust ja lillepidu! Näiteks maksab kuue kuu komplekt siin 99 eurot, kuid kui oled uus klient, siis saad selle ca 67 euroga. Ja sellega kaasneb järgmised garantiid:
- kui kolme esimese kuu jooksul ostu tegemisest tunned, et ostetud läätsed ikkagi su silmadega ei sobi, siis mine aga poodi tagasi ning nad vahetavad ära või tagastavad raha;
- 1 aasta jooksul tehakse sulle tasuta kõik kontrollid ning uuringud, mis vaja, täiesti tasuta;
- kui su läätsed lähevad katki või nad kaotad, siis saad uued.
Hallo, hallo! Kus on Instrumentaariumis sellised boonused? Instrus muudkui maksa ja maksa. Kõigepealt maksa kontrolli eest ja siis läätsede. Ja ausalt öeldes pole mulle küll keegi öelnud, et mul mingeid garantiisid või asju oleks!
Möödunud reedel marssisin suures hoos tagasi optiku juurde. Õnneks polnud mul seekord mingit kindlat visiidiaega vaja, vaid võisin niisama sisse jalutada. Pandi jälle istuma, vaadati siit ja sealt. Küll aga ei saanud me kuigi palju targemaks peale selle, et mu silmad on ikka natukene liiga punased ning kuna olin ära kaotanud eelmine päev ühe läätse (ütlesin neile kohe, et see on mu silma jaoks liiga suur!), siis andsin muudkui uue ning ütlesid, et tule esmaspäeval tagasi! Nüüd ma siis ootan põnevusega, mida nad mulle homme seal ütlevad ning kas viimaks läheb ka ostuks või ei...

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete