Sunday, August 2

Esimene käik juuksurisse

Reedel läksin randa. Ülikuum päev ning tuult polnud peaaegu ollagi! Lesisin seal ja mõlgutasin oma mõtteid. Juuksed olid peas rasked. Ja siis mõtlesin, et nii enam ei saa – ma pean minema juuksurisse! Polnud juba üle viie kuu juuksuris käinud ning ausalt öeldes nägid mu kiharad juba parajalt räsitud ja väsinud välja.
Mõeldud, tehtud! Teel tagasi kodu poole hüppasin suvalisest juuksuriuksest sisse ja teatasin rõõmsalt, et soovin juukseid lõigata! Mind oli ette hoiatatud, et siin on juuksuris kallis käia ning et kõiksugustele hooldustele ja asjadele ütle parem heaga EI!
Istusin tooli, minult võeti kott ja visati mingi hull kostüüm selga! Läks pea pesemiseks, ma oleks sinna magama jäänud, sest see oli nii mõnus – pikk pesu ja massaaž! Ja siis läks soengu valikuks ja lõikuseks. Ja ma ei oska kohe mitte öelda miks, kuid iga kord, kui ma juuksurisse lähen, siis ma soovin omal juuksed ära lõigata. Nii siis ka seekord. Kui juuksur küsis, mida teha, siis mina kohe võtsin salgu kätte ja näitasin, et kui juba lõigata, siis lõigata. Nagu näha, siis pole minu lühikestes soengutes süüdi ainult Pillekas (minu juuksur Eestis!), vaid mina ise! Ma lihtsalt leian, et pigem on parem omanäoline soeng ja terved juuksed, kui mingi pikk jubedus, mis ilmselgelt minu üliõhukeste juuste puhul nii ka on!
Kui lõpuks juuksuri juurest koju läksin, siis oli alguses ikka väga imelik olla. Juukseid polnud enam, kuid tunne oli super! Palju värksem ja lahedam oli ringi tatsata! Läksin koju ja hõikasin Mariale, et tule vaata, mis ma tegin! Selle peale muidugi oli Maria ehmunud ja arvas, et ma olen millegiga hakkama saanud! Kui ta aga mu soengut nägi, siis ütles, et ülikihvt ning uuris kohe huviga, millises juuksuris ma käisin! Ja ta oli imestunud, kui hea summa eest ma pesu ja lõikuse sain – ainult 14 eurot!
Ja mulle mu uus soeng väga meeldib, kuigi Pilleka vastu ei saa ikka keegi! Järgmine kord lähen ma juuksurisse Eestis. Kuigi tore on ka siin käia, siis Pilleka vastu ei saa keegi!

Minu uus soeng

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete