Thursday, May 28

Mi Barca

Jeeeeeeeee....meie Barca voitis! Me oleme parimad, keegi ei saa meile vastu!
Eile oli siis meie jaoks tahtis paev. Hommikust saadik vois naha inimesi Barca riietega tanavatel, kontorites, poodides. Ylikonnad ning kontoririided vahetati puna-sinise kombinatsiooni vastu. Isegi valitsuse istung loppes sonadega "Suerte a Barca!" (edu Barcale!).
Kell seitse-kaheksa hakkasid inimesed baaridesse liikuma voi ruttu koju teleka ette. Toolt mindi varem ara, poes jaeti kaimata. Politsei kindlustas purskkaevu. Ja seda koike selleprast, et me olime kindlad, et meie Barca voidab! Ja voitiski!
Mina muidugi jain esimesest varavast ilma, sest tulin ylikooli visiidilt ning liiklus oli meeletu. Buss jai hiljaks ja seega mina ka. Kui uksest sisse astusin, siis Maria karjus mulle kohe, et saime varava. Minut tagasi oli Eto triki ara teinud. Ja siis karjus mulle veel, et ta arvas, et ma ei tulegi tema Pepi toetama! No kuidas ma siis saan sellest ilma jaada....otse loomulikult poleks ma mitte mingisuguse hinna eest seda mangu maha maganud!
Ja peale oma esimest varavat hakkasime Teresale nina alla hooruma, et mis kyll tema Christianoga lahti on. Otse loomulikult ei osanud Teresa selle peale midagi kosta, vaid ytles, et noh, vahet pole, peamine, et mees ekraanil ilus valja naeks!!!
Vaheaeg, Maria ja mina rahul! Voib vabamalt hingata, seis 1-0 meie kasuks.
Teine poolaeg. Narvid krussis. Maria joob olut, mina pean pysima kainena, kuna lahen homme verd loovutama :P Messi varav. Kisa ja karjumist nii mis hirmus. Esimesed raketipaugud tanavatel, inimesed juubeldavad ja karjuvad. Nyyd olime me juba Mariaga taitsa kindlad, et tuleb hakata sammud purkkaevu poole seadma...
Lopuvile! Meie voit! Jeeeeee! Ootasime veel ara autasustasime ning hakkasime astuma....
Oma kaamerat ma ei julenud kaasa votta, igaks juhuks. Maria arvas, et see pole vaga tark mote! Ja siis votsime Maria seebika. Seetottu ei saa ma ka siia koiki pilte praegu panna, kuna pole neid veel katte saanud. Aga varsti, varsti...

Ja meie hymn - Barca hymn!

Katalaani keeles:
Tot el camp, es un clam,
som la gent blaugrana, tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent, un crit valent,
tenim un nom, el sap tothom:
Barca, Barca, Baaarca!
Jugadors, seguidors, tots units fem forca.
Son molt anys plens d'afanys,
son molts gols que hem cridat,
i s'ha demostrat, i s'ha demostrat,
que mai ningu no ens podra torcer
Blau-grana al vent, un crit valent
tenim un nom, el sap tothom
Barca, Barca, Barca!

Katalaani keeles ma seda veel ei oska, castellanos aga kyll!
Ja nyyd kui te vajate tolget, siis on see midagi nii:

Kogu staadion on yks suur kara,
oleme inimesed sini-punased,

pole vahet kuhu laheme,
lounasse voi pohja, oleme koos,
oleme koos, yks lipp meid yhendab.
Sini-punane lehvimas, yks kova hoige,
meil on nimi, mida teab terve maailma:
Barca, Barca, Baaarca!
Mangijad, fannid, koik koos naeme vaeva,
palju aastaid ohverdust,
palju varavaid, mis oleme loonud,
ja need on naidanud, ja need on naidanud,
et keegi meid kunagi ei suuda peatada.
Sini-punane lehvimas, yks kova hoige,
meil on nimi, mida teab terve maailm:
Barca, Barca, Baaarca!

Si, si, si, la copa ya esta aqui! (jah, jah, jah, karikas on siin!)
Mingid tyybid olid meisterdanud suure karika, mille me ara patsasime!
Maria Pepi tahetund on tulnud :)

Rahvaste kogunemine Plaza de Lucerol. Tagasihoidlik algus kell 11... Ja neid tuli juurde ja juurde...
Laulmine:
O-le-le, o-la-la, se del Barca es el millor que hi ha! (o-le-le, o-la-la, Barca on koige parem!)

Rahvas voidujoovastuses.....ja lopuks laksid hulluks!
Campeone, campeone, oe, oe, oe!
Maria, Hull ja mina
Meie uued sobrad - Loco (panime vasakpoolsele kutile nimeks "Hull") ja Dani
Ja meie tagasihoidlik ohtu loppes kell kolm oosel...aga mulle meeldib, minust on vaikselt fann saanud. No see on ikka hoopis miskit muud kui eestis!

No comments:

Post a Comment