Wednesday, May 27

Kuumalaine

Meie linnakest ning rannikut on vallutanud täielik kuumalaine. No mina lollike mõtlesin, et ongi normaalne, et meil juba sellisel aastaajal 27 kraadi on, kuid näed, see polegi normaalne. Kohalikud siin hakkasid ohkima ja ähkima, et issand-issand kui palav ning lõppeks see juba ükskord ära!
Aga tõesti, tuleb tunnistada, et natukene palavavõitu on! Just hommikul kapist riideid otsides mõtlesin, et püksid ning kampsunid võib vist nüüd ära peita ning jälle välja otsida oktoobris. Sest neist ei taha ma enam midagi kuulda! Ja korterit on vallutanud ka täielik troopika. Mulle ei meeldi kui aken öösel lahti on, sest tänavalt tulev müra ei lase magada. Olen ju siuke nõrga unega veidrik, kes iga väikse piuksu peale silma lahti teeb! Ja siis täna öösel oli ikka meeletu, hingata ei saa ning praktiliselt higipull oli otsa ees. Ärkasin üles, võtsin teki ning viskasin ära kappi. Nüüdsest magan ainult linaga - kohe palju parem! Siinkohal võrdluseks see, et kui Karmo aprilli lõpus külas käis, siis magasin ma veel kahe tekiga ning Karmo linaga :) Palju õnne teile, eestlased, kes te tahate külla tulla!!! Meil on siin tsuti soe...

No comments:

Post a Comment