Friday, April 3

Raadiostaar :)

Jõudsin just äsja tagasi raadiost. Mina, Escarlata ja Laura käisime  intervjuud andmas. 

Siin on nii, et Centro 14 ja kohalik noortevolikogu käib iga reede raadios intervjuud andmas. Räägitakse sellest, mis uut ja huvitavat meie organisatsioonis ning niisama pläkutatakse päevakajalistel teemadel. Seekordseks peateemaks aga olin mina - esimene vabatahtlik Alicantes!

Küsimused, mis mind puudutasid ning millele ma tublis hispaania keeles vastasin (ise ma küll rahule ei jäänud, aga kõik teised ütlesid, et juba nii hästi räägin, täitsa ime):
- kust ma pärit olen?
- kas mulle meeldib Alicantes?
- kas ma olen ka leidnud mingeid erinevusi Eesti ja Alicante vahel?
- mis mulle siin kõige rohkem meeldib?
- mis ma siin täpsemalt teen?
- kauaks jään?
- mis ma enne siia tulemist tegin?
- kas ma tunnen ka oma perest, sõpradest ja muudest eesti asjadest puudust?

Kokku jutustasime ca pool tundi (kui lisada sinna juurde Laura osa Centro 14-st). Millise emotsiooniga ma tagasi tulin? Nii palju nalja, kui seal raadios, pole juba ammu saanud. Siuke nali käis pidevalt. 

Ja Daniel, meie intervjueerija oli eriti vaimustuses sellest vabatahtlikkuse asjast. Ning ootab mind nüüd ikka ja jälle raadiosse tagasi :) Ja teised naeravad nüüd, et ma olen täna õhtu staar :)

Meie raadios (vasakult): Laura, mina ja Escarlata



No comments:

Post a Comment