Thursday, April 2

Ja nii siis ongi....rongiga Santiagosse

Ja nii siis ongi....rongiga Santiago de Compostelasse. Edasi-tagasi piletid maksavad 100 euri ehk 15 euri odavamad kui lennupiletid. Mugavuse eest siin ei maksta...

Minu seiklused rongiga hakkavad pihta 19. aprilli hommikul, kohale jõuan sama päeva õhtul. Peale 12-tunnist loksumist läbi mööda Hispaania maastikke. Küll aga lohutati mind täna, et rongid on igati korralikud, saab rahus filme vaadata ning muusikat kuulata. Nagu pikamaalendudel lennukis.

Ja siis nädal hiljem, 25. aprillil hakkan tagasi loksuma. Jään Santiagosse üheks päevaks kauemaks, kuna reedel rongid Alicantesse ei sõida. 

Eks ma siis anna teada, mis ma asjadest arvan, kui ma sealt ükskord tagasi olen. Igatahes pole mul nädalase puhkuse vastu küll mitte midagi :)

2 comments:

  1. Äge juu. Ma sõidaks vabalt rongiga mööda Hispaaniat ringi. :D

    ReplyDelete
  2. No mulle ka meeldib see idee, aga peale 12 tunnist sõitu ma arvan, et enam kuigi häppi ei ole. Aga eks näis :)

    ReplyDelete