Monday, March 30

Minu esimene saadetis Eestist

Neljapäeval laekus minu postkasti teade, et mulle on tulnud pakk Eestist! Olin kohe nii ähmi täis ja õnnelik. Mu ema saadetis oli viimaks kohale jõudnud ning selleks kulus alla nädala. Pole paha. 

Otse loomulikult lippasin kiiresti postkontorisse, et saadetis lunastada. Siiski pidin sealt tagasi tulema tühjade kätega. Oma suures eufoorias ma ei pannud üldse tähele teatisele kribukirjas kirjutatud lauset, et saadetise saab kätte alates järgmisest päevast. Olin pettunud. Tahtsin juba täiega Kalevi šokolaadi nosida. 

Ja siis tuli reede. Peale tööd tõttasin kiiruga postkontorisse. Pakk käes. Tirisin seda mööda linna oma kodu poole. Päris raske oli teine. Või siis lihtsalt suur. Käisin sellega veel ka korra poes, et vett osta. Siis müüja küsis, et plika, mis sa seal kaenlas tirid. Jummala naljakas oli. 

Ja siis viimaks jõudsin ma sellega koju. Ja ruttu avama. Kõik, mis olin Eestist soovinud, oli kenasti kastis! Ja kuhjaga Kalevi šokolaadi ja Mõnusat maiust. Nämm. Panin ühe kohe pintslisse. 

Ma pole siit veel ühtegi magusat asja peale jäätise ostnud. Ja nüüd arvestades seda šokolaadikuhja (mu ema peab mind ilmselgelt šokohoolikuks) ei pea ma nii pea poodi magusa järele. Andsin ühe šokolaadi juba Maria Josele ning teise Escarlatale - mõlemale täiega maitses! Vot, Kalev ikka teab, mis on hea!!!

Ja kui keegi tahab mulle ükskõik millal miskit saata, siis you're more than welcome :)

No comments:

Post a Comment