Wednesday, August 12

Vihm ja torm esimest korda kolme kuu jooksul

Eile tennises olles hakkas taevas vaikselt pimedamaks tõmbuma ja tuul tõusma. Mõtlesin juba, et oh! viimaks ometi jõuab see kurikuulus torm meieni. Olin jummala ärevil. Siiski trenni lõpus polnud ei vihmast ega äikesest veel juttugi...
Trammis olles nägin aga ühte kõige ilusamat välgusähvatust, mida ma seni näinud olin. Kogu taevas oli sõna otseses mõttes järsku valge! Ja vaikselt hakkasid piisad aknaklaasile langema. Trammist maha tulles oli päris naljakas – kohalikud varjusid vihmapiiskade eest vihmavarjude ning katuseäärte alla ning mina käisin naeratades vihmas nagu poolearuline! Meil sadas esimest korda kolme kuu jooksul vihma! Kahjuks oli seda lõbu vaid viieks minutiks ning kui ma koduukse ette jõudsin, siis ei näinud ma piisku enam kusagil.
See-eest hakkas uus kära ja müra pihta uuesti öösel kella nelja paiku. Sadas kohe ladinal, lõi välku ja müristas! Tõeline äikesetorm! Nii lahe, läksin kohe aknale ja vaatasin huviga, mis väljas toimub....

No comments:

Post a Comment