Monday, August 10

Imelik ja tühi

Pühapäeva hommikul ärkasime üsna varakult, kuna Kristen pidi jõudma 9sele lennujaama bussile. Hommik oli natukene kurvavõitu nagu kõik lahkuminekud alati on. Seetõttu mulle ka hüvastijätud kunagi ei meeldi!!!
Kui Kristen oli bussi peal, jalutasin tagasi koju. Kraamisin ja olin niisama. Tundus et selle nädala jooksul oli justkui sõda minu toast üle käinud. Siiski ei olnud mul mingit tuju koristada, kuna teadsin, et varsti hakkan kolima Maria tuppa ning pean kõik taas ümber tõstma!
Vaatasin filmi, kui Kristen saatis mulle sõnumi, et Oslos on sigakülm – 14 kraadi! Mina selle peale hakkasin naerma ja mõtlesin vaikselt selle peale, kuidas mina detsembris tagasi lähen....
Küll aga oli mul pühapäeval lausa imelik olla. Miski oleks nagu puudu olnud, tõesti imelik ja tühi oli olla. Täpselt samamoodi nagu peale vanemate lahkumist!

No comments:

Post a Comment