Friday, June 12

Sünnipäeva shoping

Käisin kolmapäeval oma sünnipäeva puhul väikesel shopingul. Olin seda poodidesse minemist nii kaua edasi lükanud, et mõtlesin, et nüüd peab ära käima....järgmine kord tõstan ma poodi oma jalga siis, kui meil hakkavad juulikuu allahindlused. Ok-ok, võibolla Madriidis ka korra, kui seal on midagi huvitavamat kui meil siin.
Igatahes jäin ma oma ostudega tagasihoidlikuks. Ostsin ühe seeliku, kaks pluusi ning mütsi, paar patsikummi. Ja see on kõik. Kõik muudkui küsivad, kas ma olen end siin juba lolliks shopanud. Absoluutselt mitte! Siin justkui pole riideid vaja. Hommikul on jube lihtne, seelik-pluus selga, kingad jalga ning valmis! Ei mingeid kampsuneid, pükse, sokke, saapad või tossusid. Nii hea.
Homme on aga plaan minna turule, et vaadata, mis kraami murjamid turul müüvad. Mulle tohutult meeldivad need hispaania turud ning otsustasime, et lähme teeme väikse turu ringi peale minu kokanduskursust ning enne kui hakkab minu viimase kokandustunni hüvastijätupidu...

No comments:

Post a Comment