Thursday, June 11

Keskkonnasõbralik Triin

Minust on saamas siin suur suur keskkonnasõber. Lisaks sellele, et üritan hoolikalt jälgida, kuidas ma oma prügi sorteerin, olen hakanud ka poes käima riidest kotiga!
Hispaanias on kord, kus haara kilekotte poest nii palju, kui süda vaid ihkab! Ja kui sina ei jõua neid piisavalt haarata, siis topivad kassiirid su kraami võimalikult paljudesse kottidesse. Näiteks minu Kellogsi pakk pandi alati eraldi kilekotti ning jogurt ja piim eraldi. No miks ei võiks nad ühes kotis olla? Igatahes hakkas mulle pinda käima see, kuidas meie kilekottide hunnik muudkui kodus kasvas ja kasvas ning me ei jõudnud neid piisavalt prügikottidena ära kasutada, et neist lahti saada. Ja nii mulle ükspäev meenuski, et mul siia tulles oli ju kaasas 2 riidest kotti....otsisin ruttu kohvri välja ning seal nad olidki – minu kaks eesti riidest kotti! Ja nüüd ma siis pistan ühe neist hommikuti kotti, kui on teada, et läheb poodi minekuks...
Peale selle kasutame me tööl seda säästu paberit printimisel-paljundamisel. Sellist nõmeda välimusega, kuid keskkonnasõbralikku. Ja kui nüüd mõtlema hakata, siis mu keskkonnasõbralikkusele annab veel funki juurde fakt, et ma kasutan peamiselt kondimootorit. Ainult kaks korda nädalas trennis käimiseks kasutan bussi, muidu igale poole stiilis parem-vasak-parem-vasak...
Nii, et minust võib veel asja saada keskkonnasõbralikkuses :)

No comments:

Post a Comment