Monday, June 8

Valimistest

Triin hakkas Euroopa Parlamendi valimisteks valmistuma juba maikuu keskel. Kuna mul polnud orna aimugi sellest, kuidas valismaalt haaletada, siis oli minu jaoks koik ypriski uus ning huvitav. Mul oli mu ID-kaardi lugeja ning kaart ning sellega minu teadmised ka loppesid.
Tuleb valja, et kogu informatsioon peitub sellisel veebilehel nagu www.eesti.ee . No enne veebruari polnud mul sellest portaalist orna aimugi, kuna mul polnud varem vaja olnud ei digiallkirjastada dokumente ega midagi. Nyyd siis tean, et sealt saab teha peaaegu koike.
Tellisin maikuus endale kenasti ara e-valijakaardi ning suure hurraaga olin valmis haaletama. Valisin selleks paevaks omale muidugi 3. juuli, mis tuleb valja, et oli viimane paev. Ja siis mina massan oma kaartide ja asjadega ja mis valja tuleb - see paganama hispaania wifi ei lase mul haaletada! Ei no tore, tore!!! Ma olin pyha viha tais. Ikka toesti. Jummala pinda kais! Mismottes see kuradima wifi ei lase mul haaletada. Proovisin uuesti ja uuesti ja muudkui mingi Generalitat de Valencia silt tuli ette ja ytles, et see tegevus ei ole turvaline ja ei saa teha. No mingu metsa. Ja nii ma siis olengi siin oma haaletamiseta. Habi, habi! Halb kodanik, halb, halb...

No comments:

Post a Comment