Friday, June 12

Investeering transpordikaarti

Ükspäev ma otsustasin teha investeeringu transpordikaardi soetamiseks. Oma pausi ajal tatsasin TAM (kohalik transpordisüsteem) kontorisse. Muidugi oli see täielikult ülerahvastatud ning seega pidin ma seal ootama ning jalga kõigutama peaaegu 20 minutit. Õnneks oli office konditsioneeriga, kuigi mulle need konditsioneerid siin üldse ei meeldi. Näiteks tuled õhtul trennist, oled jummala väsinud ning keha veel natukene kuum ja siis bussis on tunne justkui oleksid külmkappi astunud. Ja siis tassi oma pusasid kaasas, et sa haigeks ei jääks.
Aga see selleks. Täitsin mingeid pabereid, viskasin oma noortekaardi letti, maksin raha ning voila oma rohelise kaardi kätte ma saingi! Noortekaardiga on 30 sõitu 16,20 eurot. Muidu on üksikpilet 1,15 eurot ehk 30 korra kaardiga saab võitu peaaegu poole!!!
Muidu mul seda kaarti vaja ei läheks, aga kuna mu tennisetunnid on jalgsi mineku jaoks ilmselgelt liiga kaugel (bussiga sõita ca 15 minutit), siis ma otse loomulikult eelistan võtta bussi või trammi.

No comments:

Post a Comment