Wednesday, June 10

Minu töötubade ajakava

Meie keskuse suvise tegevusprogrammi raames annan ma 3. juulist kuni 7. septembrini kahte töötubade-loengute sarja.
Esimene neist on inglise keele vestlus, mille eesmärgiks on parendada kohalike noorte inglise keele oskust pannes rõhku just rääkimisele ning hääldamisele. Olen kursuse jaganud kaheks blokiks: kohustuslikud teemad ning vabatahtlikud teemad. Kohustuslikeks teemadeks, millest rääkima õpime, on näiteks enda esitlemine, enda elust, perest, hobidest, tegevustest, tulevikuplaanidest rääkimine, reisimine ning inglise keelt kõnelevad maad ja palju muud sellist. Vabatahtlikud teemad valime esimeses loengus vastavalt noorte huvidele.
Inglise keele tunnid hakkavad toimuma esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti kell 13-14.30.
Teiseks töötoaks on meedia teemaline loengutesari, kus keskendume meediale ning tema tähtsusele tänapäeva maailmas, millised on meediaga kaasnevad ohud ning boonused, milliseid erinevaid meedia liike on, ajakirjandus, kuidas kirjutada artiklit, intervjueerida inimesi ja nii edasi.
Meedia teemalised töötoad hakkavad toimuma esmaspäeviti, kolmapäeviti ning reedeti kell 11-12.30.
Seega suveks mulle tegevust jagub küllaga! Ma olen jummala põnevil juba ning tahaksin täiega oma kursuseid juba alustada. Kui vaid kõik materjalid ka veel valmis saaks. See nädal on pühendatud inglise keele materjalidele, järgmine meedia materjalidele.

No comments:

Post a Comment