Monday, May 4

Uudiseid, uudiseid

Olen tagasi tööl. Peale nelja päeva puhkust on päris imelik olla, kuigi mulle meeldib täiega tagasi tööl olla. Mulle ikka meeldib mu töö väga.

Mõningaid uudiseid hetkel kiiruga. Pärastpoole kirjutan oma puhkusest ja tegemistest ka. 

Minu eelmise nädala kisamine kandis vilja. Neljapäeva pärastlõunal helistas mulle Escarlata, et minu rahaasjadega on kõik korras. Huh. Jumal tänatud. Kohe hea tunne tuli sisse. Ja tõestus sellele, et ma ikkagi käitusin õigesti, kui natukene häält tõstsin. 

Teine hea uudis on seotud minu tööga. Nimelt tegin ma paar nädalat tagasi ettepaneku, et võiksin suvel hakata andma workshope (ehk teisisõnu tunde või töötubasid) kahel teemal: meedia ning inglise keel. Kirjutasin lühidalt neile, mis ma selle all mõtlen ning saatsin meie maja suurtele ja tähtsatele tegelastele. Nüüd sain kolmapäeva õhtul vastuse, et need on jummala head teemad ning lasku ma käia. Seega alates juulist saab minu õpetaja :) Praegu tegelengi peamiselt nende workshopide programmi välja mõtlemisega...

No comments:

Post a Comment