Friday, May 8

Maria Teresa - meie uus korterikaaslane

Me oleme oma uue korterikaaslase Teresaga koos elanud juba kaks nädalat ning on aeg temale väike jutt pühendada :)

Teresa on igati vahva. Mulle täitsa meeldib. Meil saab kõvasti nalja, ta koristab ning pole mingisugune introvert või friik. Ok, vahel on raske temaga suhelda, kuna tema hispaania keele dialekt on minu jaoks kohati kui hiina keel (ta sööb kõik sõnade lõpud ära) ning no ta vahel ei mõista, et ülikiirelt rääkides ei saa ma mitte mõhkugi aru, kuid ma vaikselt hakkan juba harjuma ning tema hakkab harjuma sellega, et tuleb rääkida castellanos mitte mõnes väikeküla dialektis...

Ja lisaks on mul temast natukene kahju ka. Nimelt ta istub kõik päevad kodus. Ma olen üritanud talle tegevust välja pakkuda, kuid ta ei võta vedu. Tal on tunnid E-R kell 9.00-13.30 (kuigi minu meelest ta kunagi sinna kella 9-ks küll ei lähe, sest kui mina uksest 8.45 välja astun, siis pole tema veel isegi ärganud mitte, kuid ausalt öeldes ei huvita ning pole minu asi) ning peale seda ei tee ta midagi. Iga päev kui ma koju jõuan, siis ta magab siestat - nii 1-2-3 tundi päevas. Ja siis vaatab telekat ja kõik. 

Ma olen talle pakkunud välja, et mingu Centro 14-sse, seal igast kursusi ning tegevusi. Või hakaku trenni tegema, pakkusin välja, et hakkame koos thai-chis juunis käima ning enne seda võime käia jooksmas. Ei võta vedu!

Ja siis ta peaks tegelikult üldse tööd otsima. Räägib sellest töö otsimisest iga päev. Kuid kuidas saab üks inimene tööd otsida, kui ta pidevalt kodus? Mitte ei mõista.

Aga kui need "kiiksud" välja jätta, siis on kõik tiptop temaga. Vähemalt on tore, sotsiaalne ning koristab ka veel pealekauba...

3 comments:

  1. Olen dr AJAYI abil koos oma endise poiss-sõbraga tagasi saanud parima võrguteenuse pakkuja ja soovitan dr AJAYI-d kõigile, kes abi vajavad. Tahan tunnistada, kuidas ma sain oma poiss-sõbra tagasi pärast seda, kui ta minuga lahkus, oleme koos olnud 4 aastat, hiljuti sain teada, et mu poiss-sõbral oli suhe teise Tüdrukuga, kui temaga kokku puutusin, tõi see kaasa tülid ja ta Lõpuks lahkus minust, proovisin kõik endast oleneva, et teda tagasi saada, kuid kõik tulutult, kuni nägin suhtefoorumis postitust õigekirjakoguja kohta, kes aitab inimestel Armastuse loitsu kaudu kaotatud armastusest tagasi saada, kahtlesin alguses selles kuid otsustasin proovida, kui võtsin selle e-posti teel selle õigekirja küsijaga ühendust ja ta ütles mulle, mida teha, ja ma tegin seda, siis tegi ta minu jaoks Armastuse õigekirja. 48 tundi hiljem helistas mulle tõesti mu poiss-sõber ja ütles, et igatseb mind nii väga, nii hämmastav !! Nii tuli ta tagasi samal päeval, armastuse ja rõõmuga, tagasi ning vabandas oma eksituse ja valu pärast, mille ta mulle tekitas. Sellest päevast peale oli meie suhe nüüd tugevam kui see oli enne, kõik tänu dr AJAYI-le. Ta on nii võimas ja otsustasin jagada oma lugu Internetis, et dr AJAYI on tõeline ja võimas õigekirjajuht, kes palub mul alati kaua elada, et hädaolukorras oma lapsi aidata, kui olete siin ja vajate oma Ex-i tagasi või kui teie abikaasa kolis teise naise juurde, ärge enam nutke, võtke kohe ühendust selle võimsa õigekirjakogujaga. Tema kontakt: saatke talle e-kiri aadressil: Drajayi1990@gmail.com Võite kirjutada tema Whatsapi VÕI viberi numbri: + 2347084887094, TÄNU dr AJAYI ...



    ReplyDelete
  2. Tere kõigile, kes vajavad abi,
    Tahan teile India arsti tutvustada, ta aitab teil teie probleeme lahendada.

    Kui soovite, et Herb rasestuks.
    Kui soovite, et õigekiri tooks teie endise / väljavalitu tagasi.
    Kui soovite, et raha tuleks alati teie juurde.
    Kui soovite, et teie ettevõte kasvaks.
    Kui soovite, et keegi teie järel kaoks.
    Kui soovite kohest raha rituaali.
    Kui soovite valimisi alati veinida.
    JNE. Valge maagia meister aitab teil isegi igasuguseid haigusi ravida, ta on võimas arst, temaga saate ühendust võtta e-posti teel. wightmagicmaster@gmail.com
    Või WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete
  3. Tere kõigile, kes vajavad abi,
    Tahan teile India arsti tutvustada, ta aitab teil teie probleeme lahendada.

    Kui soovite, et Herb rasestuks.
    Kui soovite, et õigekiri tooks teie endise / väljavalitu tagasi.
    Kui soovite, et raha tuleks alati teie juurde.
    Kui soovite, et teie ettevõte kasvaks.
    Kui soovite, et keegi teie järel kaoks.
    Kui soovite kohest raha rituaali.
    Kui soovite valimisi alati veinida.
    JNE. Valge maagia meister aitab teil isegi igasuguseid haigusi ravida, ta on võimas arst, temaga saate ühendust võtta e-posti teel. wightmagicmaster@gmail.com
    Või WhatsApp: +17168691327

    ReplyDelete