Friday, May 8

Centro 14 ning tema küljeluud

Ma võtsin ennast ükspäev kokku, et kirja panna lugu sellest, mida minu organisatsioon täpsemalt endast kujutab ning mida me siin õieti teeme ja pakume.

Centro 14. Concejalia de Juventud del Ayuntamiento de Alicante on noorsookeskus, mis pakub erinevaid tegevusi, võimalusi ning kõiksuguseid vastuseid noortele. 

Meie moto on: Centro 14 - neliteist põhjust tulla!

Need 14 põhjust  jagunevad kolme rühma ning iga rühm omakorda sisaldab erinevaid osakondi:

1. Informacion Juvenil (noorsoo informatsioon)
2. Asesoramiento (konsultatsioon / nõustamine)
3. Actividades y programas (tegevused ning programmid)

Lisaks neile kolmele on eraldi võimalused veel ka noorsoo omaalgatusele ning omaosalusele läbi Participacion Juvenili.

Nüüd juba siis täpsemalt:

Ma üldse ei tahaks neid osakondade ja asjade nimesid tõlkida, kuna need kõlavad siis nii nõmedalt, kuid ma üritan. Vähemalt anda aimu, mis see endast kujutab või sisaldab.

1. Informacion Juvenil ehk noorsoo informatsioon

A. Centro de Informacion Juvenil (informatsioonikeskus noortele)

- keskus, kus informeeritakse noori kõikvõimalikel erinevatel teemadel, mis võivad neid huvitada: õpingud, koolitused, töö, stipendiumid, kultuuriüritused ja vaba aja tegevused, konkursid ja preemiad, vabatahtlik tegevus jpm;

- see on ka osakond, kus mina töötan!

B. Punto de Informacion Internacional. Eurodesk Alicante (rahvusvahelise informatsiooni punkt ning Eurodesk Alicante)

- koht, kus informeeritakse noori kõikide Eurodesk võrgustiku partnerriikide võimaluste kohta: majutus, õpingud, töö, keeltekursused jms;

- lisaks programmi "Youth in Action" võimaluste kohta - rahvusvahelised noorsoovahetused, vabatahtlik teenistus, koolitused, demokraatiaprojektid jms;

- see osakond = Escarlata ja poolenisti nüüd ka mina juba!

C. INFOMOVIL (ma ei oska seda tõlkida)

- El Servicio Movil de Informacion Juvenil ehk Infomovil on buss, mis sõidab Alicantes ning selle naabruspiirkonnas ringi ning jagab noortele informatsiooni, mis saadaval ka Centro 14. Näiteks külastab buss regulaarselt erinevaid põhi- ja keskkoole, noorteüritusi jms.

- Infomovili leiab kõikjalt sealt, kus on noored!

D. Puntos de Informacion Juvenil (noorte informatsioonipunktid)

- iga aasta valitakse välja informatsioonipunktid ning neid valdavad inimesed, kes hakkavad Centro 14-lt saadavat informatsiooni üles panema ning jagama oma koolides, noortekeskustes ja teistes noortega seotud kohtades;

- selle tegevuse eest saadakse ka stipendiumi/toetust, mis on 45 eurot kuus; 

- see-aasta on meil 30 sellist punkti, nüüd kohe-kohe hakkab valik järgmise aasta punktide jaoks. kandideerimisel saavad osaleda kõik 14-25-aastased õpilased-üliõpilased.

2. Asesoramiento ehk konsultatsioon / nõustamine

A. Centro de Promocion de Empleo (tööotsingu büroo)

- keskusest võib leida kõiksugu informatsiooni ning nõu tööotsingutel, tööpakkumisi, välja- ja täiendõppe kursusi, eraettevõtlusega alustamise abi, erinevaid tööga seonduvaid töötubasid jpm.

B. Asesoria de Trastornos de la Alimentacion (psühholoog-nõustamine ning toitumine)

- mõeldud noortele, kes kannatavad mõne psüühilise häire all, mis mõjutab nende toitumist;

- abi pakuvad psühholoogid ning toitumisspetsialistid nii noortele endile kui ka nende vanematele ja perekondadele kuidas hädasolijaid aidata.

C. Infosex (ei vaja ilmselt tõlget)

- kõiksugune nõustamine ning informatsiooni jagamine seksuaal-, rasestumisvastastel- ning tundeelu teemadel, abi pakuvad psühholoogid ning spetsialistid;

- lisaks pakutakse ka erinevaid töögruppe, mis antud temaatikaga seotud. näiteks massaažid ja asjad.

D. Vivienda Joven (elamisvõimalused vms)

- osakond, mis aitab noortel elukohta leida kõige madalama ning mõistlikuma hinna eest. lisaks aitab ka nendel korteriomanikel, keda vahendatakse, noortelt renti koguda, et seda siis omanikele kenasti õigeaegselt edastada;

- samuti aitab / nõustab noori kõikidel teemadel, mis seotud elukohaga (laenud, lepingud, toetused jne).

E. Asesoria Juridica (õigusteenused ja konsultatsioon)

- õigusteenused ja konsultatsioonid noortele kõiksugustel teemadel, konsultatsioone viivad läbi Advokaatide Kolledži õppejõud ja vilistlased.

3. Actividades y programas (tegevused ja programmid)

A. Actividades Centro 14 (meie keskuse pakutavad tegevused-workshopid)

- igal kvartalil koostatakse uus tegevuste kava vastavalt vanustele; 

- osalemine on tasuta ning mõeldud noortele vanuses 12-35-aastat.

B. Novedades (ma ei oska seda tõlkida, sest otsetõlkes oleks see täielik "tõlkes kaduma läinud")

- kõiksugused uuenduslikud tegevused nagu ekskursioonid, reisid, suvelaagrid jms mida pakutakse mõistliku ning noorele taskukohase hinna eest. Näiteks iga kuu toimub mõni reis mõnda Euroopa suurlinna, mille eest tuleb välja käia 200 eurot. Sisaldab majutust, lende, ekskursioone, toitlustust jms.

C. Programas con I.E.S (üldhariduskoolide poolt pakutavad tegevused)

- erinevad kursused ja tegevused organiseeritud erinevate koolide osakondade ja organisatsioonide poolt

D. Concursos propuestas Centro 14 (meie keskuse pakutavad konkursid)

- igal aastal korraldatakse noortele teatud konkursse. näiteks teemadel mood, kunst, kirjandus, kino jms.

E. La Nevera (ma ei oska inimlikku eesti keelde seda panna)

- hariduslik programm, mille eesmärgiks on propageerida noorte seas tervislikke eluviise, pakutakse tasuta infomaterjale, koolitusi, abi jpm.

Ja siis lisaks veel Participacion Juvenil, mis sisaldab kahte asja:

A. Consell de la Joventut D'Alacant (Alicante noortevolikogu - muuseas see nimi on valenciano keeles)

- autonoomne keha, kes koordineerib noortetegevust pakkudes nõustamist ja abi kõikidele noortele, kes soovivad luua noorteorganisatsiooni;

- lisaks organiseeritakse erinevaid kursusi, workshope, konverentse jne.

B. Hotel de Asociaciones Juveniles (ma ei hakka seda tõlkima, sest see oleks jälle tõlkes kaduma läinud)

- noortevolikogu partnerorganisatsioonid, kellel puuduvad oma ruumid nin vajalikud vahendid võivad tulla Centro 14 ja Hotel de Aseciaciones Juvenilesisse, et kasutada järgmisi asju: telefon, fax, koopiamasinad, arvutid, kirjade saatmine jpm.


Ja selline see minu organisatsioon ongi. Neli korrust ja palju erinevaid osakondi. Järgmine aasta hakatakse meie maja suuremaks ehitama. 

Igatahes minule siinne süsteem igatepidi meeldib :)

2 comments:

  1. Mis suur ja inspireeriv lugu! Ma olin abielus seitse aastat ilma lapseta, sellepärast hakkas mu abikaasa tegutsema kummaline, tulles viimasel ajal koju ja ei veeta enam minuga aega ja ta lahutas mind. Nii et ma olin väga kurb ja kadunud elus, sest mu arst ütles mulle, et mulle ei ole mingit võimalust rasestuda, mis tõesti muudab mind õnnetuks. kuni ma kohtusin sõbraga, kes rääkis mulle DR ODIONist internetist, kuidas ta on aidanud paljusid naisi selle sarnase probleemiga, mida ma läbin, et võtsin temaga ühendust: (drodion60@yandex.com) ja selgitasin talle . ta rääkis mulle kõik, mida pakkuda, enne kui ta sai taasühineda õigekirja, et tuua mu abikaasa tagasi, ja ta saatis jõulise palve, mida ma pidin öösel öösel ütlema, kui ta armastuse loitsu pani. See oli ime, 24 tundi hiljem tuli minu ja ainus abikaasa mulle tagasi ja vabandas kõik, mida ta on teinud, ja ütles, et ta on täielikult valmis mind toetama, mida ma tahan, helistan kiiresti DR ODIONile ja ütlesin talle, mis oli sel hetkel käimas ja ta valmistas ette ning saatis mulle taimset ravimit, mida ta ütles, et ta ravib kõiki soovimatuid haigusi või infektsioone, mis on mind peatanud, et neid rasestuda, ning andis mulle teada, kuidas seda enne abikaasaga kohtumist kasutada. Vaadake pärast seda kohalike maitsetaimede ja juurte kasutamist, paar nädalat hiljem hakkasin mind tundma raseduse märke, tõesti olin rase, et ma just selle kuu 1. juunil sünnitasin. Ma luban, et annan kogu maailmale teada DR ODIONist, et säästa oma suhteid ja anda mulle ka lapsed, et võin täna uhkelt omaenda nime kutsuda. Iga naise jaoks, kes arvab, et see on võimatu, on siin võimalus naerata ja tuua oma perele õnne, võtke ühendust DR ODIONiga e-posti teel aadressil: (drodion60@yandex.com). või WhatsApp teda kaudu +2349060503921 Tõepoolest, ta on Jumal saadetakse tagasi kaotatud armastajad ja tuua teile õnne ...

    ReplyDelete


  2. Olen dr AJAYI abil koos oma endise poiss-sõbraga tagasi saanud parima võrguteenuse pakkuja ja soovitan dr AJAYI-d kõigile, kes abi vajavad. Tahan tunnistada, kuidas ma sain oma poiss-sõbra tagasi pärast seda, kui ta minuga lahkus, oleme koos olnud 4 aastat, hiljuti sain teada, et mu poiss-sõbral oli suhe teise Tüdrukuga, kui temaga kokku puutusin, tõi see kaasa tülid ja ta Lõpuks lahkus minust, proovisin kõik endast oleneva, et teda tagasi saada, kuid kõik tulutult, kuni nägin suhtefoorumis postitust õigekirjakoguja kohta, kes aitab inimestel Armastuse loitsu kaudu kaotatud armastusest tagasi saada, kahtlesin alguses selles kuid otsustasin proovida, kui võtsin selle e-posti teel selle õigekirja küsijaga ühendust ja ta ütles mulle, mida teha, ja ma tegin seda, siis tegi ta minu jaoks Armastuse õigekirja. 48 tundi hiljem helistas mulle tõesti mu poiss-sõber ja ütles, et igatseb mind nii väga, nii hämmastav !! Nii tuli ta tagasi samal päeval, armastuse ja rõõmuga, tagasi ning vabandas oma eksituse ja valu pärast, mille ta mulle tekitas. Sellest päevast peale oli meie suhe nüüd tugevam kui see oli enne, kõik tänu dr AJAYI-le. Ta on nii võimas ja otsustasin jagada oma lugu Internetis, et dr AJAYI on tõeline ja võimas õigekirjajuht, kes palub mul alati kaua elada, et hädaolukorras oma lapsi aidata, kui olete siin ja vajate oma Ex-i tagasi või kui teie abikaasa kolis teise naise juurde, ärge enam nutke, võtke kohe ühendust selle võimsa õigekirjakogujaga. Tema kontakt: saatke talle e-kiri aadressil: Drajayi1990@gmail.com Võite kirjutada tema Whatsapi VÕI viberi numbri: + 2347084887094, TÄNU dr AJAYI .

    ReplyDelete