Thursday, May 7

Spordiklubi otsingutel...

Eile käisin otsimas omale mõnda mõnusat treeningut. Läksin linnapeale suhtumisega, et mis see siis ära ole - nii kallis nagu Eestis siin spordiklubis käimine ju ikka olla ei saa! Naiivitar...

Tuleb välja, et siin on kohati veel kallimgi kui Eestis. Suundusin kahte kohta, mida mulle soovitati. 

Esimene - LadyGym, kus käib Escarlata ning mis on kõige popim, kuna seal saavad käia ainult naised ning ei pea muret tundma, et mõni meessoost isik pealt vaatab, kuidas sa treeningsaalist punase näoga riietusruumi marsid või üht-teist harjutust teed. No mina ei saa küll sellest aru, miks see kedagi huvitama peaks, mis suvalised mehed arvavad, aga jusiis on see hispaania naiste kiiks. 

Ja tuleb välja, et üks kuu trennis käia (tantsimine, bodybalance, thai-chi vms) maksab 59€ + ühekordne liikmemaks 60€. Ma arvan, et see onu, kes mulle hindu seletas, pole nii suuri silmi varem näinud, kui mina selle peale tegin! Isegi Viimsi Spa ei saa selle hinna vastu ning see koht oli võrreldes meie spaga ikka täielik urgas! Adios, LadyGym

Siis marssisin järgmisesse. O2 Wellness Center, kus Maria vanasti käis. No see tundus jummala mõnus koht, käiks seal hea meelega. Aga ma millegipärast väga ei raatsi. Kuukaart piiramatu kasutusega maksis 49€ + ühekordne liikmemaks 29€. Või siis "15 korra" kaart, mis maksis 39€ + ühekordne liikmemaks. Aga ma ikkagi ei hakka seal käima, parem panen selle raha oma surfamise alla. Kuigi seal oli mu thai-chi trenn täiesti olemas. Kahju natuke, aga no tõesti - asi pole seda väärt! Aga ükskord ma saan sinna ikka minna, kuna mulle anti ühe korra proovikaart. Eks ma siis lähen ja proovin ning ütlen pärast, et pole ikka minu maitse :) sahker, mahker...

Ja siis läksin koju. Rääkisin oma avastustest Mariale. Ja siis ta suunas mind oma spordiklubisse, kus ta tantsimas käib. Seal olevat ka mu thai-chi. Jooksin sinna, see meie majast ca 200 meetri kaugusel. Ja sain infi - üks kuu thai-chid 16€. Ainult 16€, que bien! Kahjuks ei saa ma sellega alustada enne juuni algust, kuna mul samadel kellaaegadel keeletunnid. Aga juunist kindlasti olen seal kohal nagu viis kopikat! Ja tennist alustan ka juunis! Juhei!

Ja kui natukene soojemaks läheb (no stabiilne 25 kraadi pole kohalikele veel piisavalt soe :P ) siis hakkame tüdrukutega reede pärastlõunal rannas võrkpalli mängima!

Seni tuleb hakkama saada jooksmisega ning suvaliste tennisemängudega Maria sõpradega....

No comments:

Post a Comment