Wednesday, May 6

Vangi ning hispaaniast välja

Täna hommikul oli meil korteris nalja nabani. Mina olin jummala unine ja sassis, Maria samasugune. Miks? Sest me mõlemad ei saanud korralikult magada, kuna nägime väga veidraid unenägusid. Üks hullem kui teine. 

Maria unenägu oli isegi naljakam. Nimelt nägi ta, et käis väljas ning siis lõi mingile plikale kontsakingaga tagumikku. Ja siis selle tüdruku kutt kaebas Maria kohtusse, et ta vangi panna. Ja nii siis Maria seikleski oma kontsakinga süüdistusega mööda erinevaid kohtumaju kuni ta end järsku üles ehamatas, sest teda tõesti taheti selle eest vangi panna. Ja mitte vangi Hispaaniasse, vaid kusagile pärapõrgu metsa Lõuna-Ameerikas. 

Minu unenägu oli leebem. Mina nägin, et mind taheti Hispaaniast välja saata, kuna sülitasin nätsu tänavale (mitte, et ma seda tavaliselt teeks) ning et ma ei joo piisavalt õlut nagu kohalikele kombeks. Ma olin pool ööd jummala segaduses ja ei saanud aru, mis toimub :)

No kas saab veel miskit tobedamat olla...

Aga vähemalt ma näen unenägusid juba hispaania keeles!

1 comment: