Thursday, May 7

Muudatused töögraafikus ning järjekordsed vabad päevad

Täna informeeriti mind meie töögraafiku muudatustest ning tulevatest vabadest päevadest. Ma ikka kohe kuidagi ei mõista seda, kui palju neil vabu päevi on ning palju nad siin oma festivale-pidustusi korraldada jõuavad. Mine või hulluks...

Igatahes on nüüd nii, et töötame sama graafiku alusel kuni juuni keskpaigani. Siis lähme niiöelda suvegraafikule ehk alates 15. juuni-15. september paneme oma putka kinni kell 14.30 ja kõik! Õhtuti töötamist ei ole. Mitte, et igaüks töötab õhtuti vaid ühel päeval nädalas ning 2,5 tundi korraga. Nende jaoks on see ikkagi raske. Ja üldse kommenteeriti mulle suvist töötamist sõnapaariga chill out....

Ja nüüd järgmistest vabadest päevadest. Mais on mul vaid niiöelda üks "vaba" päev. Läheme 22. mail Escarlataga Elche lähedale noortele korraldatavale jornadale (ma tõesti ei oska seda tõlkida, aga see on midagi noortele korraldatava tööturu või asja moodi, kus neid õpetatakse, kuidas tööd leida jne). No ma ei tea päris täpselt, mis minu osa seal on, kuid mind võetakse kaasa ning ega ma vastu pole. Päris huvitav võib olla kohata neid kohalikke noori, kes paaniliselt tööd otsivad. 

Juunis tuleb meil suur ja tähtis festival hogueras. Kestab nädalakese ning seetõttu on nii mõnigi asi pea peale keeratud. Pidustused hakkavad 19. juuni ning lõppevad 25. juuni. Meie töögraafikule tähendab see seda, et 19. juuni töötame vaid pool päeva ehk ca kella 13ni, 23. ja 24. juuni on vabad päevad ning siis pean veel valima, kas soovin omale vabaks 22. juuni või 25. juuni. Nüüd mul on jälle dilemma, et mis nende vabade päevadega peale hakata :P

No comments:

Post a Comment