Tuesday, May 5

Minu uued hispaania keele tunnid

Käisin eile oma esimeses uues hispaania keele tunnis. Ja ma tulin sealt tagasi ülipositiivsete tunnetega! Tõesti meeldis tund rohkem kui eelmised. 

Uus tund tõi mulle ka uue õpetaja - Regina. Hästi aktiivne ning elurõõmus. Samuti sain uued kaaslased - meid on grupis kaheksa. Muidugi olen ma täielik udu nimedega ning meelde jäid ainult kaks nime Olga ja Olga. Miks? Sellepärast, et nad on venelased, kes elasid Pihkvas ning kes kohe peale minu päritolu teadasaamist mulle külje alla ujusid ja jutustama hakkasid. Maailm polegi ainult Eestis väike, vaid siin ikka ka. Milline on tõenäosus, et sa kohtad Hispaania linnakeses Olgasid, kes elasid Pihkvas. Hetkel ma neist muud ei tea. Aga grupp tundub igati lahe. Räägivad tasemelt nagu  mina ning on palju rõõmsamad ja aktiivsemad kui eelmise grupi inimesed. Samuti ka märkimisväärselt nooremad. 

Ja tund iseenesest oli ka palju aktiivsem. Tegime harjutusi, lugesime, jutustasime ning mängisime. Nüüd ootan juba huviga edasisi tunde. Järgmine juba homme :)

No comments:

Post a Comment