Wednesday, April 29

Häid uudiseid ka

Minu töö võit. Täna õhtul tuli visiidile programmi "La juventud en accion" Valencia piirkonna agencia nacionali esindaja. Otse loomulikult küsiti minu käest, et kas mul mingeid probleeme on. Ja enne, kui ma suutsin oma suu lahti teha, hakkas Escarlata talle ise rääkima, mis värk praegu on ja kuidas linnavalitsus pidurdab asju. Ja siis kuidas nüüd loodetakse kõike teha, et ma ikka ruttu oma rahad ja arvuti kätte saaks :)

Lisaks teatas see tädi (mulle kahjuks ei jäänud ta nimi meelde), et talle täiega meeldis minu noorsoovahetuse idee - uus ja huvitav ning ta pole sellise asja peale veel tulnudki. Ning kui ma selles mõned muudatused teen, siis saab sellest igati asja. Nüüd ma siis hakkan neid muudatusi sisse viima.

Ja veel on meil juunis noorsoovahetus. Teatriteemaline. Aga meil on probleem inimeste majutamisega. Nimelt pole piisavalt kohti siinses hostelis. Ja otse loomulikult otsustas tädi sinna helistada ja asja korda ajada. Nagu imenaine :)

Ja nüüd siis minu viimased töötunnid sellel nädalal. Siis puhkus ja esmaspäeval tagasi.

No comments:

Post a Comment