Monday, April 27

Tere - minu uus korterikaaslane

Selle nädala jooksul, mil ma Santiagos olin, polevat Alicantes juhtunud midagi väga põnevat peale Santa Fa (järjekordne pidustus ning põhjus vabaks päevaks) ning tõsiselt suviste ilmade. 

Siiski, siiski on üks uudis. Tähtis uudis. Nimelt on meil alates eilsest uus korterikaaslane - Maria Teresa (teda kutsutakse Tere-ks, mis ajas mulle alguses ikka hirmsalt naeru peale. seletasin siis Mariale ka ära, mis see eesti keeles tähendab ja nüüd siis ongi nii, et hommikul ütled justkui 2 korda tere - üks kord hispaania, üks kord eesti). 26-aastane tibi, kes õpib kohalikus akadeemias juuksuriks. Väike ja õbluke plika. Esialgselt vaatlemisel tundub täitsa tore tüdruk. Pärit Murcia lähedalt külast, mis tähendab, et tema hispaania keelest on ka päris raske aru saada, kuna murcia inimesed söövad näiteks kõik s-tähed sõnade lõpust ära. Aga küll ma ära harjun ja hakkama saan. Üks paha asi on tema juures see, et ta suitsetab, kuid me tegime Mariaga kohe selgeks, et mingit suitsetamist meie korteri üldkasutatavates ruumides ei toimu. Kui tahab, siis tossaku oma toas!

Igatahes jõudsime Mariaga eile järeldusele, et päris tore tüdruk on. Eks näis, kuidas asjad kulgema hakkavad. Ja kui ta natukene oma juuksuriametis kätt proovinud, siis äkki julgen tal isegi oma juukseid lõigata lasta :)

No comments:

Post a Comment