Monday, May 18

Escarlata läheb kolmeks nädalaks puhkusele! Tore, tore!!!

Reedel sain ma teada, et Escarlata ehk minu siinne tuutor läheb kolmeks nädalaks puhkusele! Ei no tore, tore!
Praegu käima hakanud nädal on viimane, mil ta tööl on. Siis sellest järgmine on tal "ettevalmistus pulmadeks" ning seejärel kaks nädalat pulmareisi puhkust. Jah, siin Hispaanias on seadusega määratud sulle 15 päeva puhkust pulmade puhul ning katsu sa vaid mitte seda kasutada!!!!! Minu esimene reaktsioon sellele oli - suu hämmingust lahti vajudes äkitselt hüüdes "Misasja?!". Lugupeetud eesti valitsus, kus on meie 15-päevane puhkus pulmade puhul? Ah? Tahaks ka, kui abielluma hakkaks. Lisaks see oleks ju igati inimlik. Ei pea muretsema, et kui abielluma hakkad ja pulmareisile tahad minna, siis pead pool aastasest puhkusest kohe välja võtma ja "ära raiskama". Ja ühesõnaga nii ongi Escarlata puhkusel alates järgmisest nädalast kuni 15. juunini.
Mis see minu jaoks tähendab? Otse loomulikult seda, et praegune nädal tuleb ülikiire. Peame Escarlataga ära saatma muudatustega noorsoovahetuse projekti, sellele allkirjad saama, siis kokku leppima Lauraga minu workshoppe puudutavad asjad, bookima
Peale selle pean selle nädalaga ära õppima Escarlata mõningad töökohustused. Näiteks hakkan ma konsultatsioone andma mitte vaid vabatahtliku teenistuse teemadel, vaid ka teistel rahvusvahelistel teemadel nagu noorsoovahetused, koolitused, kuidas töötada välismaal ja palju muud sarnast. Samuti jääb minu õlule kogu vabatahtlike teenistuse asi Centro 1-s ehk ma hakkan vastama kõikidele vabatahtlikele, kes soovivad Alicantesse tulla. Ok ok, ma teen valmis lihtsalt ühe kirja, mida kõigile kopima hakkan, aga ikkagi...
Lisaks kõikidele eelpool mainitud tegevuste juures on mul teisipäeval ka ekskursioon ning olen päeva üldse Alicantest eemal...
Ma olen sellel teemal natukene kuri, sest a) Escarlata ei võinud mulle seda enne öelda, et ta ära läheb ja b) oleks loogiline, et minu õlule jäetakse selline "koorem" kui ma olen siin oma teenistust juba lõpetamas ning jagan matsu lahti, kuid praeguseks olen ma siin töötanud tsuti üle 2 kuu ning palju asju on ikka veel staadiumis "uus ja huvitav".
Samas võtan seda kui enda proovile panemise perioodi. Vean kihla, et ma arenen nende kolme nädala jooksul rohkem kui kolme kuuga ning minu keelepraktikale on see ka igati hea. Seetõttu ma juba ootan seda Escarlata puhkust ning kõike, mis siis vahepeal toimuma hakkab...
Aga kui ma vahepeal ütlen teile, et ma olen hulluks läinud, siis teate millest!!!!
noorsoovahetuseks majutuse (suures lootuses, et mingeid probleeme ei tule ning et nad ikka toetavad mu projekti), külastama ülikooli (kuna ma peaks hakkama sealt suhtlema ühe kutiga, kes tahtis meiega koostööd arendada) ja nii edasi ja nii edasi...

No comments:

Post a Comment