Thursday, May 21

Minu uued ülesanded

Tänane tööpäev on olnud täielik hullumaja! Ma olin viimased pool päeva Escarlataga koos, et ta mulle saaks kõik asjad ära näidata, sest homme olen ma terve päev ühel laadal-konverentsil ning Escarlatat seega ei näe! Ja peale seda on ta kolm nädalat puhkusel. Oeh.
Ja ühesõnaga sain ma nüüd siis omale pataka asju, mis kiiresti selgeks teha ning ära õppida!
Nagu ma enne juba olen maininud, siis minu informaatori ning konsultatsioonide väli laienes. Nüüd on minu õlul veel kolm peamist asja:
1. Informeerida kõiki välismaale tööle minemise küsimustes
Ehk ma pean kiiresti käppa saama omale kõik suurimad tööportaalid, kus saab informatsiooni välismaal töötamise kohta. Olen täna pool päeva nendes ringi surkinud, et aimu saada, kuidas see süsteem töötab. Tuleb öelda, et päris põnev ja kasulik! Esmaspäeval ma tegelen edasi kohalike tööportaalide ning vahendajatega tutvumisega.
2. Informeerida kõiki välismaale õppima minemise küsimustes
Jälle pandi mulle ette nimekiri kõikvõimalikke vahendajaid ning netilehekülge, kus ma pean orienteeruma. Pole sellega jõudnud veel tegeleda. Seega ei oska selle kohta ka hetkel midagi tarka kirjutada.
3. Informeerida kõiki kõikvõimalikes muudes küsimustes, mis puudutavad välismaad ja noori (kas pole tore!)
Ehk siis Europassi CV koostamine, motivatsioonikirja koostamine, noortekaardid ning nende allahindlused, noortekaardid, millega saab odavamalt reisida, Euroopa Ravikindlustuskaart jne jne.
Vähemalt saan ma oma uute ülesannete käigus ise mega targaks :)
See aga pole veel kõik. Lisaks sellele olen ma nüüd järgmistel nädalatel vastutav ka Escarlata korraldatava noorsoovahetuse eest. Ehk kui nendel noortel, kes siin asju ajavad, on mingeid küsimusi või probleeme, siis pean mina tuld hakkama kustutama! Eile sain ühe plikaga tuttavaks, kes seda asja siin neil ajab noorte poole pealt, päris tubli ja usin tüdruk tundub, seega ma loodan, et ei tule mingeid probleeme.
Selle noorsoovahetusega on üldse parajalt naljakas lugu. Nimelt on selles osalejateks hispaanlased ja lätlased. Ja otse loomulikult kui saadi teada, et ma olen Eestist ning et see on Läti kohal, siis oh kuidas mind hakati küsimustega pommitama. Point on selles, et kõigepealt tulevad lätlased siia ja siis talvel või järgmisel kevadel lähevad hispaanlased sinna! Ning ikka uuriti mehe moodi, kui külm seal on, mis süüakse, mis keelt räägitakse ja bla bla bla. Neid kõige rohkem hirmutab keele probleem - hispaania noored ei räägi väga inglise keelt ning seetõttu tuleb ilmselt hakata käte ja jalgadega vehkima! Päris lõbus ma arvan.
Nad tahtsid, et mina ka vahetuses osaleksin, aga kuna ma olen osad päevad sellest Barcelonas, siis jätan vahele ning võtan osa ainult endale meelepärastest tegevustest (õhtused peoprogrammid) ning teen väikse "Youth in Action" programmi esitluse. Ja kui vaja hängin niisama kaasa :)
Ja ikka pole veel kõik. Kuna üks kutt, kes annab inglise keele tunde meie keskuses, ei saa järgmine nädal tundi anda, siis olen mina tema asendaja. Vot sulle inglise keele oskuse eest! Õnneks on tegemist pläkutamise tunniga, seega ma lihtsalt lähen ja pläkutan nendega teemal, mis neid huvitab! Vähemalt see kutt ei andnud mulle küll mingit teemat või asja ette, millest rääkima peaks. Ütles, et vaata jooksvalt :) eks ma siis vaatan.

No comments:

Post a Comment