Monday, May 18

Abort alates 16-aastaselt legaalne

Viimasel ajal on meil päevakorrale tulnud jälle vana hea abordi teema. See on läbi aegade Hispaanias väga palju poleemikat tekitanud.
Nüüd siis võeti vastu seadus, mille kohaselt võib aborti teha kuni 14. nädalani ilma igasuguse põhjuseta. Sealt edasi võib ka aborti teha, kuid vaid siis kui loode on alaarenenud või siis rasedus on emale ohtlik.
Poleemikat tekitab siinkohas see, et aborti võivad minna tegema kõik, kes on vähemalt 14-aastased ning neil ei ole enam vaja isegi vanemate nõusolekut või luba selleks. Kui 16-aastane plika jääb rasedaks, siis mingu muutkui arsti juurde ning tehku abort.
Muidugi on meie kirikupead püha viha täis, sest iga abort on ju tapmine.
Minu arvamus sellest. Minu meelest on hea, et sa võid teha aborti kui see on vajalik. Vajalikkuse all mõtlen ma siis tõesti seda, et kui see "juhtus". Küll aga ei poolda ma seda, et alaealised tibid võivad nüüd ilma vanemate loata aborti tegema hakata. No vabandust väga, kuid 14-aastane üldse ei mõistagi, millised võivad olla abordi tagajärjed. Siinkohal ikka peaks ka mõni vanem ja targem inimene olema abiks. Võib juhtuda nii, et abordi tegemine saabki "elustiiliks". Mis siis ikka, kui jään rasedaks, teen abordi ja jälle otsast peale. Ma siinkohal võin enda tutvusringkonnast tuua kasvõi näiteid inimestest, kes on mitu korda aborti teinud ning ikka ei saa aru sellest, et ükskord võiks hakata kaitsevahendeid kasutama! Ja kui juba 2ondates inimesed ei saa sellest aru, siis mis me veel pubekatest üldse räägime?
Vestlesin sel teemal ükspäev ka oma korterikaaslase Teresega. Ta on arvamusel, et see on igati hea, et võid minna iga kell aborti tegema ning vanematele ei pea sellest rääkima. No ma ei mõista, aga igaühel on õigus oma arvamuseks.
Vaatame, mis sellest edasi saama hakkab.

No comments:

Post a Comment