Monday, May 18

Lühikokkuvõte nädalavahetusest

Minu nädalavahetusest veel.
Reedel tegime me Mariaga sõna otseses mõttes mitte midagit. Käisime poes, koristasime ning vaatasime Verdasco ja Nadali mängu. See on aga hoopis üks teine lugu, millest ma mingi hetk pikemalt kirjutan :)
Laupäeval kokanduskursus. Peale seda väike turul käik. Siis väike külastus randa ning jalutuskäik Alicantes koos Maria, tema õe ning abikaasaga. Ja siis väike tennis ja Eurovisioon õhtul.
Pühapäeva hommiku poolikul läksime randa. Ausalt öeldes ma ei salli siinsel aastaajal siin rannas käimist. Üle tunni ikka ma enam seal olla ei kannata. Ja sellisest eestilikest terve päev rannas lebotamist ei kujuta ma ausalt öeldes kohe üldse ette! Aga miks mulle ei meeldi? Sellepärast, et meil on siin juba palav. Stabiilne 25 kraadi varjus ning takkaotsa veel ka päike! Aga vesi see-eest on külm. Vähemalt minu jaoks. No kuulge, 19 kraadise veega mina rohkem kui oma varvast vette ei pista! Ma pole hull! Ja siis nii ongi - palav, tuul ei liigu ning kõrbe seal liivaribal. Ma ootan juba juunit, siis peaks ka juba saama vette!!!
Ja siis kella neljast olin mina telku ees tagasi, et vaadata Federeri ja Nadali mängu! Jee, Federer võitis!!!!! Ma olin jummala häppi. Loodetavasti sai ta nüüd kõvasti enesekindlust ning tema mäng läheb ainult ülesmäge...
Ja õhtul tegin ma tööd. Kirjutasin ühte artiklit. Kohe mitte kuidagi ei tahtnud välja tulla. Kuidagi keeruliseks on see kirjutamine läinud. Selles suhtes, et materjal on hispaania keeles ja siis ürita seda tõlkida. Need sõnad kohe üldse ei taha ritta minna. Aga tehtud sai ning hommikul kiitis ka toimetaja heaks. Bien!
Ja selline tagasihoidlik mu nädalavahetus oligi! Mitte midagi erilist...
Ahjaa, üks huvitav hetk oli. Otse loomulikult kui hakkad mõtlema, et kurat, natuke igav on ja midagi võiks juhtuda, siis muidugi ka juhtuma. Ma ei mäleta mida ma täpselt tegin, aga olin kusagil rannapromenaadi ja sadama kandis, kui ma järsku suutsin ära lõhkuda oma plätud. No ja ikka niimoodi, et neid mitte mingi imenipiga ei saaks parandada. Ja siis ma mõtlesin, et tore, tore. Nüüd ma pean paljajalu koju minema. Ja siis ma läksin. Seiklesin mööda pisikesi tänavaid üritades leida kõige otsemat teed. Ja vaatamata sellele, et koju jõudes mu jalatallad süsimustad olid, sain ma oma jalanõude lõhkumisest ka väga palju kasu. Leidsin Mango outleti kogemata.
Ja olles koju jõudnud, läksin ostsin uued plätud omale. No ma pole juba ammu midagi nii mugavat oma jalas tundnud!!!!

No comments:

Post a Comment